Jeg vil så gerne have et barn til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Hulk... Mit hjerte er ved at gå i stykker, så brændende ønsker jeg mig et barn.

Jeg har et barn i forvejen, der snart fylder 4 år. Jeg er i et stabilt forhold (barnets far) og vi har begge alderen til at udvide vores familie.

Men!! Vi er så hårdt ramt af arbejdsløshed, at vi ikke kan få os selv til at sætte et barn til i verden. Vi kan ikke leve af ingenting og det er ikke fair at øge familien på de vilkår.

Men hjertet er ved at gå i stykker over savnet efter en baby. Over savnet efter at give søskende til mit kærlige barn. Over savnet efter at gøre vores famile komplet og ikke mindst over savnet efter at elske et lille barn helt hæmningsløst, betingelsesløst og fuldstændig ubeskriveligt altruistisk højt.

Jeg fordømmer den latterlige krise og det sultne jobmarked. Gid det snart måtte være ovre og man igen kan se glade ansigter ude i gadebilledet, hvor optimismen lever højt og hvor vi igen har større overskud til at give vores medmennesker en fair chance.

Jeg kan ikke holde det ud længere!!

(NB, når jeg vælger at være anonym, skyldes det, at jeg er bange for at blive genkendt og jeg får da aldrig et job, hvis jeg skilter med min skrukhed)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Kløver

Håber det hele snart vender

Anmeld

24. november 2013

tarkoflen

Der er 6,5 år imellem min bror og jeg og vi har det fantastisk sammen, så fat mod og tro på at det nok skal lykkedes

Anmeld

24. november 2013

Anitta J

Det kunne have været mig der havde skrevet det indlæg føler med dig.

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Håber det hele snart vender

Tak, det er rigtig sødt af dig

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Der er 6,5 år imellem min bror og jeg og vi har det fantastisk sammen, så fat mod og tro på at det nok skal lykkedes

Mange tak! Jeg håber og tror på, at vi nok skal nå dertil. Dejligt at vide, at det kan lade sig gøre, omend det bliver i en anden form, end vi lige havde forestillet os.

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

camian skriver:

Det kunne have været mig der havde skrevet det indlæg føler med dig.

Kram til dig. Det er så benhårdt at stå i

Anmeld

25. november 2013

Anitta J

Ja det er det helt bestemt. Sender også et kram retur til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.