Barselsgave fra manden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

ønskebørn74

Nu har vi jo ikke fået børn ud af vore graviditeter der overlevede...
Men min mand sendte mig den vildeste buket... Jeg fandt ud af jeg var gravid da han var udstationeret med militæret... Jeg blev så glad og overasket!!!
Han er nu også rimelig god til det med mærkedagene... Men ud over dem, er der ikke så meget der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

TbCp

Findusinde skriver:

For at være nysgerrig..

Fik I skønne kvinder en barselsgave af jeres mand/kæreste da I havde født?

Jeg fik en smuk hvidguldring med en diamant i af min mand.
Det er så meningen at der kan komme flere diamanter i ved store begivenheder f.eks. når næste barn kommer.
Elsker min ring

Anmeld

26. juli 2009

Nanna1985

Ja jeg fik en kæmpe stor buket mor&barn blomst og et super flot halskæde   Havde slet ikk regnet med noget som helst, synes det var nok at han var der 100 % for mig under fødslen og efterfølgende

Synes det var så SØØØDT af ham

Anmeld

26. juli 2009

Stumpen

Ja, begge gange har jeg fået en kæde.. Første gang var det et hjerte med små sten hele vejen rundt og anden gang var det et hjerte med et lille hjerte indeni.. (Skal jeg være ærlig synes jeg den første er flottest, men synes så symboliken i den anden er rammende)

Min plan er at mine piger på et tidspunkt -enten som 18-årige eller på deres (evt) bryllupsdag skal have "deres" kæde...

Anmeld

26. juli 2009

Balderson

Ja, det gjorde jeg ;0)

Det var ikke noget jeg havde forventet, for det var ikke noget vi havde aftalt...

Men som han sagde ville han gerne give den kvinde som han elskede og som havde givet ham verdens dejligste barn og den fornemmeste titel i verden, nemlig Far en gave...

Jeg blev utrolig rørt og meget glad for gaven ;0)

Anmeld

26. juli 2009

DK

TbCp skriver:

Jeg fik en smuk hvidguldring med en diamant i af min mand.
Det er så meningen at der kan komme flere diamanter i ved store begivenheder f.eks. når næste barn kommer.
Elsker min ring

Sådan en fik jeg også. Og det havde jeg f.... også fortjent!!

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

Findusinde skriver:

Vi kom bare til at snakke om det herhjemme.. Om det var "noget" man gjode..

Det kommer jo and på manden hvor dan man er. Claus er bare dårlig til sådan noget han glemmer altid sådan noget hi hi men så er han perfekt på alle andre områder...
Men de giver os jo et barn og det er da den største gave man kan får.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.