Pumpe eller erstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Min mand og jeg er begyndt at snakke om, at jeg skal have et par timer "fri" engang i mellem. Vores datter er lidt over 4 måneder og vi overvejer derfor om det nemmeste så er at give hende en flaske erstatning eller at jeg malker ud engang imellem? 

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

LMX

Anonym skriver:

Min mand og jeg er begyndt at snakke om, at jeg skal have et par timer "fri" engang i mellem. Vores datter er lidt over 4 måneder og vi overvejer derfor om det nemmeste så er at give hende en flaske erstatning eller at jeg malker ud engang imellem? 

Hvad er jeres erfaringer?

Hvis du fuldammer hvilket jeg næsten kan udlede af dit spørgsmål. Så ville jeg pumpe ud. Ikke at det behøver have den store betydning om I vælger en flaske erstatning, men ville ikke tage chancen hvis du har nemt ved at pumpe ud. 

God idé med lidt alenetid til mor og far/baby kvalitid 

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Hvis du fuldammer hvilket jeg næsten kan udlede af dit spørgsmål. Så ville jeg pumpe ud. Ikke at det behøver have den store betydning om I vælger en flaske erstatning, men ville ikke tage chancen hvis du har nemt ved at pumpe ud. 

God idé med lidt alenetid til mor og far/baby kvalitid 

Ja, jeg fuldammer Men jeg er bare lidt i tvivl om, hvornår jeg så skal pumpe ud? 

Anmeld

24. november 2013

LMX

Anonym skriver:

Ja, jeg fuldammer Men jeg er bare lidt i tvivl om, hvornår jeg så skal pumpe ud? 

Evt efter du har ammet? Hvis du altså har mælk nok. Det kan jo opbevares på frys eller køl alt efter hvornår det skal bruges.

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Evt efter du har ammet? Hvis du altså har mælk nok. Det kan jo opbevares på frys eller køl alt efter hvornår det skal bruges.

Jeg tror jeg har rigeligt mælk. Altså så malker jeg ud på venstre, når jeg har ammet på højre og omvendt?

Undskyld mine mange spørgsmål

Anmeld

24. november 2013

LMX

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har rigeligt mælk. Altså så malker jeg ud på venstre, når jeg har ammet på højre og omvendt?

Undskyld mine mange spørgsmål

Ja f.eks. Eller malker højre færdigt hvis hun ikke tømmer det. Og så malker du venstre også.. 

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Ja f.eks. Eller malker højre færdigt hvis hun ikke tømmer det. Og så malker du venstre også.. 

Okay, mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.