Ihhh altså! dumme krop. ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. november 2013

MsDane

Skulle have mens i går, der kom en lille smule brunt udflåd og jeg tænkte, at nu kom mens og vi nu måtte bestille tid ved lægen, da vi har forsøgt et år! Men det er gået i sig selv igen og der har ikke været noget siden i går morges! Har selvfølgelig testet 900 gange (mindst ) og alle var negative!
Må jeg hører jeres erfaringer!
Da jeg havde en SA i sommer, testede jeg positiv 4+0, burde jeg ikke også gøre det denne gang, hvis der er noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Sandratoft

MsDane skriver:

Skulle have mens i går, der kom en lille smule brunt udflåd og jeg tænkte, at nu kom mens og vi nu måtte bestille tid ved lægen, da vi har forsøgt et år! Men det er gået i sig selv igen og der har ikke været noget siden i går morges! Har selvfølgelig testet 900 gange (mindst ) og alle var negative!
Da jeg havde en SA i sommer, testede jeg positiv 4+0, burde jeg ikke også gøre det denne gang, hvis der er noget?

Altså hvis der er noget, kunne du måske teste positiv allerede, men det er svært at svare på om du faktisk gør det.

Anmeld

24. november 2013

MsDane

Sandratoft skriver:

Altså hvis der er noget, kunne du måske teste positiv allerede, men det er svært at svare på om du faktisk gør det.

Må væbne mig med tålmodighed!!!

Anmeld

24. november 2013

Tulipan

MsDane skriver:

Må væbne mig med tålmodighed!!!

Held og lykke og test igen om et par dage

Anmeld

24. november 2013

MsDane

Tulipan skriver:

Held og lykke og test igen om et par dage

Taaaaaak! Synes det er min tur nu
Men det med tålmodigheden er nu ikke nemt haha!

Anmeld

24. november 2013

FrkDitte

MsDane skriver:

Hejsa,

Da jeg blev gravid første gang var det nøjagtig ligesom dig.. 

En lille smule brunt udflåd den dag jeg skulle have mens.

Kan ikke huske om jeg testede samme dag eller nogle dage efter.. men den var der hvert fald..

Håber det samme for dig  

D.

Anmeld

24. november 2013

MsDane

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Da jeg blev gravid første gang var det nøjagtig ligesom dig.. 

En lille smule brunt udflåd den dag jeg skulle have mens.

Kan ikke huske om jeg testede samme dag eller nogle dage efter.. men den var der hvert fald..

Håber det samme for dig  

D.

Se det er den slags historier, jeg godt kan lide
Tak for det! Håber virkelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.