Trille om på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår trillede jeres om på maven?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

843 visninger
11 svar
4 synes godt om
24. november 2013

hekran

Min søn blev 3 måneder i mandags og siden onsdag (3 måneder og to dage) er han begyndt at trille om på maven, når han ligger på gulvet. Han triller både højreom og venstreom. Jeg mener bestemt, hans søskende var mindst en måned ældre, da de begyndte på trilleriet. Synes det går alt for stærkt med guldfireren! Hvad med jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

L&V

hekran skriver:

Min søn blev 3 måneder i mandags og siden onsdag (3 måneder og to dage) er han begyndt at trille om på maven, når han ligger på gulvet. Han triller både højreom og venstreom. Jeg mener bestemt, hans søskende var mindst en måned ældre, da de begyndte på trilleriet. Synes det går alt for stærkt med guldfireren! Hvad med jeres?

min store pige var 3½månede og mindstemanden var knap 2måneder. de har begge trillet fra ryg til mave først af en eller anden grund

Anmeld

24. november 2013

AnthonsMor

hekran skriver:

Anthon startede da han var 2 måneder og 8 dage

Det var ikke hele tiden, og det var ikke hver gang han kunne komme hele vejen, men han begyndte der

Anmeld

24. november 2013

mommy1991

hekran skriver:

Leander er fire mdr på onsdag og har ikke rullet fra ryg til mave endnu  

Anmeld

24. november 2013

hekran

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

min store pige var 3½månede og mindstemanden var knap 2måneder. de har begge trillet fra ryg til mave først af en eller anden grund

Oj, det var også tidligt! Samme her med ryg-mave. Det går kun den anden vej, hvis han får overbalance

Anmeld

24. november 2013

L&V

hekran skriver:

Oj, det var også tidligt! Samme her med ryg-mave. Det går kun den anden vej, hvis han får overbalance

He he det er da sjovt

Nu er han 4 måneder og triller konstant os i søvne

Anmeld

24. november 2013

Victoria2013

Min pige er 5½ måned nu og kan endnu ikke trille, hverken fra mave til ryg eller omvendt.

Hun kan dog næsten komme fra ryg til mave, men har ikke knækket koden med at løfte en arm op over hovedet, så hun kan komme helt rundt endnu. Og hun kan godt skubbe sig tilbage igen fra sin næsten-mave-liggende-stilling når hun har vendt sig rundt fra ryggen.

Fra mave til ryg forsøger hun slet ikke på

Så hun når nok at blive 6 mdr før hun kommer så langt...

Anmeld

24. november 2013

Trekløver(:

Har stemt 3 måneder Min datter var lige blevet 3 måneder, da hun gjorde det første gang, og nu gør hun hele tiden, når jeg lægger hende på ryggen. Hun er 4 måneder om 4 dage.

Anmeld

24. november 2013

Clisolka

hekran skriver:

Min datter var 8 uger da hun begyndte at trille fra mave til ryg - lillebror kan også bevidst nu, han er 11 uger på torsdag 

Anmeld

24. november 2013

Lullaby

Zarina er først nu begyndt at rulle rundt og hun er 11 mdr. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.