Sidde uden bøjle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

san

Fuglemor skriver:

Men hvordan kan i være sikker på de ikke smutter ned af stolen?

i starten sidder vi sammen med dem og spiser osv i vuggestuen.. men nej man kan ikke være sikker på de ikke falder ned, men det er en del af udviklingen.. selvf skal de ikke sidde alene mens du er i et andet rum, i starten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Købmagerkonen

Fuglemor skriver:

Hvornår sad jeres uden bøjle på højstolen? Vores er 18 mdr, men når hun får et nej bliver hun hidsig og skyder sig frem så tænker det nok stadig er for tidligt. 

Men den anden dag var vi hos en hvor hun sad i højstol uden bøjle,

De steder jeg har arbejdet har de siddet uden bøjle fra de var lige over et år.

De fleste lærer jo først at sidde ordentligt på stolen, uden at falde ned, når der ikke er en bøjle der griber dem hele tiden.

Anmeld

24. november 2013

Fuglemor

Kan være vi snart skal begynde at øve så

Anmeld

24. november 2013

Clisolka

Fuglemor skriver:

Hvornår sad jeres uden bøjle på højstolen? Vores er 18 mdr, men når hun får et nej bliver hun hidsig og skyder sig frem så tænker det nok stadig er for tidligt. 

Bella har været 12-13 mrd. da hun sad uden bøjlen... 

Anmeld

24. november 2013

Faith

Min søn er knap 17 måneder og er lige begyndt at sidde uden bøjle. Han kravler selv op og ned af stolen. Falder af og til ned, men han rejser sig da bare op og forsøger igen

Anmeld

24. november 2013

Fuglemor

Faith skriver:

Min søn er knap 17 måneder og er lige begyndt at sidde uden bøjle. Han kravler selv op og ned af stolen. Falder af og til ned, men han rejser sig da bare op og forsøger igen

Og han sidder også pænt på stolen? Ej jeg er nok bare en pylret mor  Er så bange for hun skal slå sig

Anmeld

25. november 2013

christina92

Fuglemor skriver:

Tiger har siddet uden bøjle siden hun var 12 måneder

Anmeld

25. november 2013

modesty

Fuglemor skriver:

Cirka et år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.