overgang til junior seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. november 2013

Ølgaard

Hej hvor gamle er/var jeres børn da i begyndte at putte dem i juniorseng???

Vi har stadig tremmeseng til vores pige på 2 år, men kan ikke finde ud af om det er for tidligt at gi hende juniorseng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

2babygirls

Mor til Tilde <3 skriver:

Vi har stadig tremmeseng til vores pige på 2 år, men kan ikke finde ud af om det er for tidligt at gi hende juniorseng..

Samlede sengen med hende på hendes 2års fødselsdag, så hun kunne sove i den. Hun tog overgangen super fint, og blev i sengen

Anmeld

24. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

da min søn var 2-2½ kunne han få næsten hele benet hen over kanten på tremmesengen, så vi blev enige om at han skulle have en ny seng... mine forældre købte så en seng til ham i julegave... Det var en ganske almindelig seng og i starten brugte vi bunden fra tremmesengen som sengehest indtil han vendte sig til sengen....

Anmeld

24. november 2013

hekran

Jeg vil sige: prøv det!
Vi har længe frygtet, at Helena skulle i juniorseng. Hun er også 2 og bliver først 3 til juni.
Forrige uge besluttede vi dog bare at gøre det. Vi havde sengen, så vi satte den bare op. Den første aften lagde hun sig til at sove og stod op igen næste morgen Jeg tror ikke hun har fundet ud af, at hun kan stå ud af den. Hun kalder på os, når hun taber sut/bamse på gulvet, så vi skal give hende den

Anmeld

24. november 2013

IT-nørd

Freya er 2 år og 5 måneder og hun har sovet i en Ikea juniorseng i 2 måneder. 

Hun sover uroligt og slog sig i en tremmeseng. Hun fik ofte ben i klemme mellem tremmerne. 

Hun lagde sig til at sove i den nye seng fra dag 1, helt uden problemer. Hun kalder når hun vågner om morgenen, men når hun sover til middag i weekenden, kommer hun selv ud

Anmeld

24. november 2013

baby012

Vores datter klatrede over da hun var 20 måneder, så der fik hun en junior seng  

Anmeld

24. november 2013

Ølgaard

Hold da op alle sammen det var rart andre der har gode oplevelser med det

Vi går vidst bare igang med at prøve det af

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.