da min pige var 10 uger blev det opdaget at hun havde skævt kranie og hun lå helst kun på hendes højre side. fra hun var en måned gik hun til kiropraktor pga kolik men viste sig der også sad noget i klemme mellem skuldrene. på dette tidspunkt var hun igang med og udvikle skævt kranie men gik også forbi kiropraktoren. vi gik til ca 3-4 behandlinger. min pige er flad i højre side, og panden buler ud samt der er asymmetri i ansigtet. jeg er knust og bekymret :-( hun er 6 måneder nu. har kæmpet med det siden hun var 10 uger. har købt div side lejrings puder, hjerte pude osv. vi har været ved fysio men hun har ikke en stram halsmuskel så kan ikke bruge fysio øvelser til noget. vi har også været til kSt som løsnede op for spændinger i nakken. jeg stimulere den dårlige side på godt jeg kan. på trods af alt jeg har prøvet og hvad jeg gør retter hendes kranie sig ikke. det ser heller ikke ud til at det er blevet værre, det står bare stille. jeg er knust over jeg ikke ser nogen ændring og bekymret mig om hendes udseende i fremtiden og hvordan asymmetrien udvikler sig. nogen der har nogle gode råd? eller kender nogen eller selv har været i ligende situation som kan sige noget betryggende? lægen vil ikke henvise til børnelæge og hjelm er heller ikke en mulighed.
Anmeld