bo hos bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2013

tikka

Hej.. Jeg har ikke været så aktiv herinde, har mest bare fulgt med på sidelinien.. Men nu står jeg og har virkelig brug for råd, så håber i vil hjælpe.. Jeg overvejer kraftigt at gå fra faderen til min søn og kommende barn, men står i den situation at jeg kun har mulighed for at flytte hjem til mine forældre, knokler nemlig med et dyrt banklån, og har derfor ikk mulighed for at lægge et indskud pt.. Pg vil helst undgå at låne mere, da der nu endelig er lys forude, er nemlig færdig med lånet til marts.. Nå, men mit spørgsmål er så om jeg i så fald stadig står som enlig forsørger? Tænker i forhold til friplads i dagplejen osv... bare så jeg ved hvad jeg økonomisk kan se frem til og hvad jeg kan spare op hver måned... Håber nogen kan hjælpe... Undskylder rodet og evt stavefejl... Skriver fra mobil...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

lycly

tikka skriver:

Hej.. Jeg har ikke været så aktiv herinde, har mest bare fulgt med på sidelinien.. Men nu står jeg og har virkelig brug for råd, så håber i vil hjælpe.. Jeg overvejer kraftigt at gå fra faderen til min søn og kommende barn, men står i den situation at jeg kun har mulighed for at flytte hjem til mine forældre, knokler nemlig med et dyrt banklån, og har derfor ikk mulighed for at lægge et indskud pt.. Pg vil helst undgå at låne mere, da der nu endelig er lys forude, er nemlig færdig med lånet til marts.. Nå, men mit spørgsmål er så om jeg i så fald stadig står som enlig forsørger? Tænker i forhold til friplads i dagplejen osv... bare så jeg ved hvad jeg økonomisk kan se frem til og hvad jeg kan spare op hver måned... Håber nogen kan hjælpe... Undskylder rodet og evt stavefejl... Skriver fra mobil...

Ja, du vil stå som enlig forsørger fordi det kan bevises at du ikke er i et ægteskabeligt forhold med dem du bor med (i og med de jo er dine forældre )
Så du får de tilskud osv som du ville få hvis du boede alene

Anmeld

24. november 2013

tikka

LuLy skriver:

Ja, du vil stå som enlig forsørger fordi det kan bevises at du ikke er i et ægteskabeligt forhold med dem du bor med (i og med de jo er dine forældre )
Så du får de tilskud osv som du ville få hvis du boede alene

Tusind tak for svar..

Anmeld

24. november 2013

Rockertand

tikka skriver:

Det kan betyde noget, hvis du får SU?

Anmeld

24. november 2013

tikka

Rockertand skriver:

Det kan betyde noget, hvis du får SU?

er ikke på su, men tak for svar.. Var mere i forbindelse med friplads, og ekstra børnetilskud osv... Så jeg kan få overblik over hvor hurtigt jeg kan spare op til indskud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.