Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaRJS skriver: her er det meget forskelligt....nogle gange hjemmerul (home roll) andre gange er det north state...grunden til at det kun er nogengange jeg ruller selv er nok mere eller mindre fordi jeg er for doven, og det derfor bare er lettere at købe ;P
her er det meget forskelligt....nogle gange hjemmerul (home roll) andre gange er det north state...grunden til at det kun er nogengange jeg ruller selv er nok mere eller mindre fordi jeg er for doven, og det derfor bare er lettere at købe ;P
det er det samme her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ryger e cigaret, men til fest og hygge ryger jeg prince light...
Og ellers da jeg røg fast, skiftede det lidt. Jeg startede med grøn look, så var jeg forbi north state (staves?), blå/gul/rød kings.
Men mest prince light og røde kings.
emsaroto skriver: Det har altid været utrolig meget debat om hvor mange rygere der er herinde .. Jeg tænkte, hvor mange ruller selv, og hvad ryger I i så fald? (i må også gerne skrive hvad i ryger selvom i ikke selv ruller) Jeg starter ..Ryger normalt lang rød LA, men er i gang med at skifte til hjemmerul, hvor jeg ryger Rød bali shag.
Det har altid været utrolig meget debat om hvor mange rygere der er herinde ..
Jeg tænkte, hvor mange ruller selv, og hvad ryger I i så fald? (i må også gerne skrive hvad i ryger selvom i ikke selv ruller)
Jeg starter ..Ryger normalt lang rød LA, men er i gang med at skifte til hjemmerul, hvor jeg ryger Rød bali shag.
Herhjemme ruller vi selv vi bruger Super roll.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128