Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ved ikke om det er helt underligt at spørge om, så jeg er lige ano.
Kan jeg godt tage et brusebad med min datter på ca. 4 måneder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvordan vil du have hende med i badet? tænker på hvordan du ville holde hende osv
san skriver: hvordan vil du have hende med i badet? tænker på hvordan du ville holde hende osv
holde hende ind til mit bryst? Sådan som jeg holder hende når jeg trøster hende ..
Anonym skriver: ved ikke om det er helt underligt at spørge om, så jeg er lige ano. Kan jeg godt tage et brusebad med min datter på ca. 4 måneder?
jeg gjorde det med mine da de var små... ikke sådan for at vaske mig grundigt, men mere for nærvær... og de nød det begge... så det kan du sagtens...
Anonym skriver: holde hende ind til mit bryst? Sådan som jeg holder hende når jeg trøster hende ..
Gittemor09 skriver: jeg gjorde det med mine da de var små... ikke sådan for at vaske mig grundigt, men mere for nærvær... og de nød det begge... så det kan du sagtens...
okay super
1234rj skriver: Kan man vel godt.. Men tænker hvordan vil du vaske dit hår og krop når du holder din datter?:-)
Kan man vel godt.. Men tænker hvordan vil du vaske dit hår og krop når du holder din datter?:-)
Som gittemor skriver så er det kun fordi det skulle været hygge og nærvær
Sagtens. Gik til babysvømning med Noah fra han var ti uger ca og han var med i bad hver gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128