Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej damer. Jeg er nu efter mange måneders tvivl, endelig gået fra min kæreste. Skal nu til at søge en masse, for at mig og ungerne kan blive boende. Så tænkte jeg på, når jeg søger om boligsikring, hvor lang behandlingstid er der på det?
Hej damer. Jeg er nu efter mange måneders tvivl, endelig gået fra min kæreste. Skal nu til at søge en masse, for at mig og ungerne kan blive boende. Så tænkte jeg på, når jeg søger om boligsikring, hvor lang behandlingstid er der på det?
helt op til 8 uger... går selv og venter på at mit går igennem... men sørg for at sende alt med som der skal, ellers trækker det selvfølgelig ud...
Der kan gå længere end 8 uger. I Roskilde har jeg en bekendt der venter på 11 uge nu. Han har rykket for det, men de har for mange ansøgninger
Her i Holstebro går der gerne 4-6 uger før den er gået igennem og så kommer det ind med den næste husleje betaling
Zelinasmor skriver: Der kan gå længere end 8 uger. I Roskilde har jeg en bekendt der venter på 11 uge nu. Han har rykket for det, men de har for mange ansøgninger
Uanset hvad, så er det med tilbagevirkende kraft fra ansøgningstidspunktet
Vh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128