Anonym skriver:
Er der nogen, der vil dele ud af de udfordringer de har haft, grundet religiøse/kulturelle forskelle?
Nu hvor vi drøfter børn, opdragelse osv, så er der viiiiirkelig mange ting, vi ikke er enige i 
Bum, bum.. jeg er kristen og manden muslim, dog fylder det ikke så meget. Det er mere kulturelle forskelle der kan være svære her. Jeg er ordens/regel(dansker)
og synes ungerne skal opdrages med faste rammer. Han er meget mere afslappet og et nej kan blive til et ja og han sætter ikke krav til ungerne. Ved godt der er en del danskere der også gør det, med har bare oplevet det en del når jeg/vi er sammen med arabiske familier. Jeg synes det er synd for ungerne når de ikke ved hvor grænsen går og at den kan ændre sig. Han synes det er synd, at jeg er så "streng" og holder på at de f.eks. skal klare mest muligt selv. For hvorfor ikke bare hjælpe dem, det går hurtigere og så græder de ikke
Hvor jeg synes det er vores pligt som forældre, at hjælpe dem til at blive så selvstændige som muligt.
Hvad er jeres "stridspunkter"? jeg vil mene, at er de alt for forskellige, så må i vælge at gå fra hinanden
Anmeld