er Jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
15 synes godt om
23. november 2013

TNBC

Der synes det med allan simonsen og vild med dans er blevet for voldsomt??

Det er en konkurrence, underholdning... at man gider at bruge sin tid på at brokke sig over det, kan jeg bare ikke forstå..

Og hvad så hvis der er sket fejl, get over it...
Han kom jo kun videre forbi folk sender 5stemmer på ham... hver!!!
Hvor blev regler om at man kun måtte stemme en gang på folk???
Selv dommeren mener at han burde være røget ud...
Da jeg så vild med dans, fik jeg da indrykket af at det handlede om hvem der dansede bedst.. men nu er det bare hvem der er danmarks darling...

Jeg skal lige sige at jeg ikke ser det, men bare når man tjekker nyhederne dagen efter, fylder det jo nærmest hele siden.

Skulle bare lige ud med det.. synes det er så synd at programmer skal ødelægges på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Monski

Yurie skriver:

Det er en konkurrence, underholdning... at man gider at bruge sin tid på at brokke sig over det, kan jeg bare ikke forstå..

Da jeg så vild med dans, fik jeg da indrykket af at det handlede om hvem der dansede bedst.. men nu er det bare hvem der er danmarks darling...

Jeg skal lige sige at jeg ikke ser det, men bare når man tjekker nyhederne dagen efter, fylder det jo nærmest hele siden.

Skulle bare lige ud med det.. synes det er så synd at programmer skal ødelægges på den måde..

Jeg ser det heller ikke, men har den holdning at det er et underholdningsprogram - så hvis han ryger videre, så er det sådan det er.
Jeg synes faktisk det er ret fedt, hans personlighed er genial og han holder sig selv ude af debatten
- tror ærlig talt at stort set alle har deres favorit fra start og de færreste stemmer ud fra hvem der danser bedst.

Tror nu sagtens TV2 kunne finde på at snyde med hans stemmer - men som du også har det, det er jo bare fjernsyn, så synes det er gået ret meget over gevind

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det har jo altid også været en popularitetskonkurrence.
Hvis det virkelig handlede om dans skulle det være dommerne der beste hvem der kom videre og så kun folket stemme i finalen så ved man det er de tre bedste par man kan stemme på.

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monski skriver:

Jeg ser det heller ikke, men har den holdning at det er et underholdningsprogram - så hvis han ryger videre, så er det sådan det er.
Jeg synes faktisk det er ret fedt, hans personlighed er genial og han holder sig selv ude af debatten
- tror ærlig talt at stort set alle har deres favorit fra start og de færreste stemmer ud fra hvem der danser bedst.

Tror nu sagtens TV2 kunne finde på at snyde med hans stemmer - men som du også har det, det er jo bare fjernsyn, så synes det er gået ret meget over gevind

Helt enig

Anmeld

23. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Yurie skriver:

Jeg tænker, at vi må være lykkeligt fri for problemer og kriser af nogen art her i landet, når en skide dansekonkurrence kan rydde forsiden gang på gang og sætte folks følelser i kog i den grad. 

Anmeld

23. november 2013

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Jeg tænker, at vi må være lykkeligt fri for problemer og kriser af nogen art her i landet, når en skide dansekonkurrence kan rydde forsiden gang på gang og sætte folks følelser i kog i den grad. 

Ja præcis.. jeg synes det er ok at der er en artikel med hvem der røg ud og sådan noget.. men som det er nu, er det for meget

Anmeld

23. november 2013

StineC

Synes det er så langt ude så meget folk går op i det. Bliver sgu lidt flov over at folk kan være så barnlige. Og at Ekstra Bladet laver "Allan-alarmer" for at få flere til at stemme på ham.. helt ærligt?
Plus at jeg har set op til flere på min facebook der har postet billeder af deres valgkort da de var nede og stemme, hvor de har skrevet "Allan Simonsen" øverst og sat kryds ved ham i stedet. Er glad for at der er finale om en uge, så slipper man da for at høre på det. Plus det forhåbentligt bliver glemt ligesom så meget andet om et par uger.

Anmeld

23. november 2013

TNBC

StineC skriver:

Synes det er så langt ude så meget folk går op i det. Bliver sgu lidt flov over at folk kan være så barnlige. Og at Ekstra Bladet laver "Allan-alarmer" for at få flere til at stemme på ham.. helt ærligt?
Plus at jeg har set op til flere på min facebook der har postet billeder af deres valgkort da de var nede og stemme, hvor de har skrevet "Allan Simonsen" øverst og sat kryds ved ham i stedet. Er glad for at der er finale om en uge, så slipper man da for at høre på det. Plus det forhåbentligt bliver glemt ligesom så meget andet om et par uger.

Ja det er meget barnligt...

Jeg har godt se et billede af det med valgsedlerne.. helt aerligt.. undskyld med hvad med at faa noget andet at gaa op i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.