Samværsweekend hos faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.922 visninger
37 svar
24 synes godt om
23. november 2013

Mamalou

Kære enlige mødre og fædre.

Så er sønnen igen hos sin far, hvor han skal være til i morgen eftermiddag. Jeg vil lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke nyder det. Jeg fik pakket julegaver ind i går aftes, ordnet lidt praktisk, gik sent i seng. I dag sov jeg til jeg selv vågnede. Jeg har været en tur inde i byen, fået æbleskiver og pepsi max til frokost og nu flader jeg den på sofaen med dynen og baby.dk. 

Hvad med jer? Kan I nyde jeres "fri-weekender" og sørger I for også at gøre noget for jer selv? 

God weekend

Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Gittemor09

Mamalou skriver:

Så er sønnen igen hos sin far, hvor han skal være til i morgen eftermiddag. Jeg vil lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke nyder det. Jeg fik pakket julegaver ind i går aftes, ordnet lidt praktisk, gik sent i seng. I dag sov jeg til jeg selv vågnede. Jeg har været en tur inde i byen, fået æbleskiver og pepsi max til frokost og nu flader jeg den på sofaen med dynen og baby.dk. 

Hvad med jer? Kan I nyde jeres "fri-weekender" og sørger I for også at gøre noget for jer selv? 

God weekend

Kh. Louise

jeg har aldrig friweekender... trods for at jeg er enlig til to...

men er lige fundet sammen med den mindstes far, og han ser ham så rimelig tit, så det med weekender synes vi ikke er nødvendigt hvis vi vælger og en dag flytte sammen...

min datter ser hendes far indimellem, men det er ikke med overnatning....

og nu hvor jeg læser det igennem jeg lige har skrevet synes jeg det ser forvirrende ud

men sådan er det jo for mig

Anmeld

23. november 2013

klmf

Det lyder dejligt!! Her er jeg mere ude i noget med at være alene med børnene fordi faren arbejder. Så sådan en 'friweekend' lyder ærlig talt som lidt af en drøm 

Anmeld

23. november 2013

wamse

Min datter er i aflastning hver anden weekend, og har ikke samvær med sin far, og jeg nyder da klart min alenetid Hun elsker at være der, og de elsker at have hende hos dem, så jeg har tid til mig de weekender

Anmeld

23. november 2013

Mamalou

Gittemor09 skriver:

jeg har aldrig friweekender... trods for at jeg er enlig til to...

men er lige fundet sammen med den mindstes far, og han ser ham så rimelig tit, så det med weekender synes vi ikke er nødvendigt hvis vi vælger og en dag flytte sammen...

min datter ser hendes far indimellem, men det er ikke med overnatning....

og nu hvor jeg læser det igennem jeg lige har skrevet synes jeg det ser forvirrende ud

men sådan er det jo for mig

Er det ikke hårdt ikke at kunne trække stikket ud engang i mellem? Altså når du er alene om det? 

Anmeld

23. november 2013

Mamalou

lotchen skriver:

Det lyder dejligt!! Her er jeg mere ude i noget med at være alene med børnene fordi faren arbejder. Så sådan en 'friweekend' lyder ærlig talt som lidt af en drøm 

Det er sikkert ikke kun os enlige mødre, der kan få brug for en friweekend

Anmeld

23. november 2013

Mamalou

wamse skriver:

Min datter er i aflastning hver anden weekend, og har ikke samvær med sin far, og jeg nyder da klart min alenetid Hun elsker at være der, og de elsker at have hende hos dem, så jeg har tid til mig de weekender

Man skal også nyde tiden alene, og det kan man fordi man ved, at ens guld har det godt. Her hjemme der det fri weekenderne, der får hjulene til at løbe rundt i en travl og hektisk hverdag hvor jeg klarer læsset alene  

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg har ikke fri weekender men har da dage hvor farmand og lillemanden er på tur uden mig og dem nyder jeg til fulde

Anmeld

23. november 2013

sandramor

Mamalou skriver:

God weekend

Kh. Louise

Jeg er selv enlig mor til ti tøser på 8 og halvandet.... Den store så de første 6 år af sit liv ikke sin far.... Så da havde jeg kun et døgn fri hvis mine forældre tog hende... Ellers var jeg på 24/7....
Der var sku hårdt indimellem....
Den lille ser sin far hver anden lørdag.... Og fra januar af er det fra lørdag til søndag og den store er hos sin far hver anden lørdag til søndag og fra januar af vil hun prøve en hel weekend :-)
Så jeg satser på at jeg fra januar af kan pleje mig selv lidt mere og bare gøre hvad jeg har lyst til :-)

Anmeld

23. november 2013

sandramor

sandramor skriver:

Jeg er selv enlig mor til ti tøser på 8 og halvandet.... Den store så de første 6 år af sit liv ikke sin far.... Så da havde jeg kun et døgn fri hvis mine forældre tog hende... Ellers var jeg på 24/7....
Der var sku hårdt indimellem....
Den lille ser sin far hver anden lørdag.... Og fra januar af er det fra lørdag til søndag og den store er hos sin far hver anden lørdag til søndag og fra januar af vil hun prøve en hel weekend :-)
Så jeg satser på at jeg fra januar af kan pleje mig selv lidt mere og bare gøre hvad jeg har lyst til :-)

Ha ha ti tøser???? Mener selvfølgelig to :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.