Hvad sover jers børn i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2013

AlberteSophie

Hej alle!

Alberte er blevet 1 år, og vejret bliver koldere og koldere. Hun er lige ved at vokse ud af hendes køredragt tiL barnevogn, og skal derfor købe nyt.

Jeg tænker et lammeskind at ligge på og uld trøje strømper og vanter på, selvfølgelig også vinter dyne. Men er det varmt nok? Jeg har et fleecetæppe til virkelig kolde dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Tøs85

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Alberte er blevet 1 år, og vejret bliver koldere og koldere. Hun er lige ved at vokse ud af hendes køredragt tiL barnevogn, og skal derfor købe nyt.

Jeg tænker et lammeskind at ligge på og uld trøje strømper og vanter på, selvfølgelig også vinter dyne. Men er det varmt nok? Jeg har et fleecetæppe til virkelig kolde dage

Min søn er 11 mdr og han sover i hans termojakke med foer, vanter varme sutsko/sokker og elefanthue.. Indtil videre er det varmt nok.. Han har dyne og almindeligt tæppe over sig..

Anmeld

23. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores er godt nok 2år, men vi laver samme procedure i år som sidste år

i dp sover han i sleebeepose med en fleecetrøje, tolags bomuldselefanthue og vanter. Og overdækket på vognen selfølgelig.

I legestue sover han i fleecedragt m fødder, hue, vanter og sin juniordyne. + overdækket.  Der udover er der liggeunderlag under madrassen og et strikket barnevognstæppe der er lagt dobbelt, ovenpå madrassen.

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg går ud fra hun sover ude. Kan varmt anbefale en voksipose så behøver man ikke spekulere så meget over vejret. Den er dejlig varm

Anmeld

23. november 2013

Fuglemor

Vores sover indenfor da hun ikke vil sove i barnevognen da hun skulle have mere tøj på. Men sidste år havde hun fleecedragt på, hvor huj havde body og strømpebukser inden under. En vinter dyne og til de rigtig kolde dage et fleece tæppe oven på dynen. 

Anmeld

23. november 2013

FruJacobsen

Min søn sover i Engel uldfleece dragt (der er ombuk på hænder og fødder, så sokker og vanter er ikke nødvendigt!) og uldhue....når det bliver virkelig koldt, får han også et uldtæppe over dynen...

Anmeld

23. november 2013

Lene Unik

Mine sov i uldtrøje, uldbukser når det var rigtig koldt, et uldtæppe omkring dem og så dynen over.

Anmeld

23. november 2013

2babygirls

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Anemone på 9 mdr sover i det hun har på, vanter, hjelmhue og fleece jakke i hendes sleebee

Anmeld

23. november 2013

Aabye

AlberteSophie skriver:

Hej alle!

Vores sover i nogle lækre teddyfleece dragter. Og så en tynd uld dragt inden under og deres dyne over..

Da de var mindre og var hjemme sov de på lammeskind med deres uld dyne over og med uld tøj, uld hue og uld vanter.. og futter.. De har aldrig været kolde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.