Weeeeee :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

Maja88

Flot hus.. 

Synes da badeværelserne er ok.. dem ville jeg personligt kunne leve med, men ikke de fliser i stuen..

Ej  køkkenet wauw det er fedt.. og kan godt forstå i vil åbne op.. det bliver alt for lækkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

MortilElias2010

Happiness skriver:

Ihhh Vi har købt hus  

Skrev under på købsaftalen i onsdags, og vores bank og advokat har godkendt det, så nu venter vi bare på de 6 hverdage er gået, og til 1. februar hvor vi overtager

Er SÅ glad, det bliver bare godt! Det er stadig her i Ølstykke, og vi kommer til at flytte 500 meter Men vi nyder godt af at bo her, og GLÆDER os til at få vores eget

Badeværelserne er rædselsfulde, men det er der heldigvis råd for Men ellers opfylder det bare alle vores krav Vi vil så på et tidspunkt åbne op og lave åbent køkken/alrum. 

Vi er i et total lykkerus herhjemme, og det har bare givet så meget ro på. ( Kun lidt stress over at jeg har termin 24. februar, og at vi overtager 1. februar... )

Her er et massiv billede spam af vidunderet:

Sikke et skønt sted, er helt vild med udestuen 

Anmeld

22. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

stort tillykke og hvor er det bare et fedt hus!! Vh stine

Anmeld

23. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sikke et lækkert hus
Stort tillykke

Anmeld

23. november 2013

Savannah

Een hvor dejligt, super lækkert hus. Jeg er tosset med det blå badeværelse og den lukkede terrasse... Liiiidt misundelig

Anmeld

24. november 2013

Nessie

Skønt hus, der vil jeg også bo

Og ja, badeværelserne er rædselsfulde

Stort tillykke med det 

Anmeld

24. november 2013

Babydrøm

Happiness skriver:

Ihhh Vi har købt hus  

Skrev under på købsaftalen i onsdags, og vores bank og advokat har godkendt det, så nu venter vi bare på de 6 hverdage er gået, og til 1. februar hvor vi overtager

Er SÅ glad, det bliver bare godt! Det er stadig her i Ølstykke, og vi kommer til at flytte 500 meter Men vi nyder godt af at bo her, og GLÆDER os til at få vores eget

Badeværelserne er rædselsfulde, men det er der heldigvis råd for Men ellers opfylder det bare alle vores krav Vi vil så på et tidspunkt åbne op og lave åbent køkken/alrum. 

Vi er i et total lykkerus herhjemme, og det har bare givet så meget ro på. ( Kun lidt stress over at jeg har termin 24. februar, og at vi overtager 1. februar... )

Her er et massiv billede spam af vidunderet:

Stort tillykke, hvor dejligt Flot hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.