H&m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
25 svar
9 synes godt om
22. november 2013

Stumpen

Det der er i deres webshop forefindes det også i alle butikker medmindre det er udsolgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

B&J

tror det er forskelligt fra butik til butik. her i Hjørring er der rigtigt meget de ikke har i butikken som de har på nettet rigtigt træls

Anmeld

22. november 2013

Laulund87

Nej der er meget de kun har i butikken og omvendt, meget irriterende

Anmeld

22. november 2013

Stumpen

Øv - har fundet en kjole jeg godt kunne tænke mig at prøve 

Anmeld

22. november 2013

Momo

Nej desværre meget af det på nettet kan ikke fås i butikkerne. Men man kan sagtens sende det retur igen 

Anmeld

22. november 2013

Stumpen

Momo skriver:

Nej desværre meget af det på nettet kan ikke fås i butikkerne. Men man kan sagtens sende det retur igen 

Det synes jeg bare er for bøvlet, når jeg er i tvivl om størrelse og helst ikke går i kjole, men vil bare gerne prøve den.. Men må se i den lokale h&m om den findes..

Anmeld

22. november 2013

Monski

Stumpen skriver:

Det der er i deres webshop forefindes det også i alle butikker medmindre det er udsolgt?

Jeg synes h&m er en af de værste butikker på det punkt.. Det de har i butikken kan man ikke finde på nettet og omvendt
Det er så irriterende!

Anmeld

22. november 2013

Momo

Stumpen skriver:

Det synes jeg bare er for bøvlet, når jeg er i tvivl om størrelse og helst ikke går i kjole, men vil bare gerne prøve den.. Men må se i den lokale h&m om den findes..

Det forstå jeg godt, jeg gider det heller ikke når man ikke er sikker 

Anmeld

22. november 2013

AnthonsMor

Stumpen skriver:

Nej, det gør det ikke..
Der er i hvert fald mange ting fra nettet de ikke har i butikken i Viborg Og det gælder alle afdelinger..

Anmeld

22. november 2013

Nadia&Daniel

Ej jeg har helt omvendt opfattelse - har altid kunne finde (ved hjælp af personale) det i kataloget i butikken (Kgs. Lyngby). Kan selvfølgelig bare være, at jeg har været heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.