Er ano da hverken min mand ved noget om det her eller ønsker at blive genkendt her inde da der er noget familie her inde.
Så kære De damer og Herre - sagen er den at vi har længe været igang med PB baby, men nu er jeg forvirret/håbefuld/bange/utryg. Jeg fik min mens d 26 i sidste måned og så plejer den at komme igen efter 21-23 dage, men har ikke fået den endnu, testede i går og den var negativ
men har alle tegn til at jeg skal have den som jeg plejer at få en uge op til, altså murren i maven og ømme brystvorter. Men stadig ikke skyggen af min mens, men har stadig murren i maven og ømme brystvorter for ikke at sige de er begyndt at gøre ondt
og skal på toilet hele tiden selv om jeg lige har været, og det er ikke blæsebetændelse
Self håber jeg da der er noget, men tør ikke snakke med manden min om det, da vi har prøvet så længe uden held og vil helst ikke han går og glæder sig og der så ikke er noget 
Er der nogen af jer der har prøvet det samme eller ved hvad jeg lige skal gøre ?? For jeg er ved at blive sindsyg i hoved af at gå og have det sådan her
Anmeld