Nu vendt hjem med gonal f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2013

Anonym trådstarter

Ja, der var ikke sket en fløjtende f*s med mine mange æg, så nu skal jeg tage gonal f indtil på tirsdag hvor jeg skal scannes igen .. Det hele ender forhåbentlig i en inseminering, som forhåbentlig ender ud i en graviditet  

Er bare så pisse frustreret! Det hele er skide dyrt, og lige op til jul  jeg tror ikke en s*id på at det lykkes, og vi har kun penge til 1 forsøg mere pt, så har vi selvfølgelig igen råd efter et par måneder, et par måneder!  

måtte bare lige ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja, der var ikke sket en fløjtende f*s med mine mange æg, så nu skal jeg tage gonal f indtil på tirsdag hvor jeg skal scannes igen .. Det hele ender forhåbentlig i en inseminering, som forhåbentlig ender ud i en graviditet  

Er bare så pisse frustreret! Det hele er skide dyrt, og lige op til jul  jeg tror ikke en s*id på at det lykkes, og vi har kun penge til 1 forsøg mere pt, så har vi selvfølgelig igen råd efter et par måneder, et par måneder!  

måtte bare lige ud med det 

Hvor mange enheder skal du have?

Måske den kan række til 2 forsøg

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor mange enheder skal du have?

Måske den kan række til 2 forsøg

Altså jeg har fået en pind med 300, og skal tage den til den er tømt. altså mandag, og måske kan den række til tirsdag ... Men det er ikke så meget medicinen, selvom den også er skide dyr! Det er inseminationen, den koster os 3000 pr gang..

Anmeld

22. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Altså jeg har fået en pind med 300, og skal tage den til den er tømt. altså mandag, og måske kan den række til tirsdag ... Men det er ikke så meget medicinen, selvom den også er skide dyr! Det er inseminationen, den koster os 3000 pr gang..

åhh så render det hurtigt op

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

åhh så render det hurtigt op

Ja det gør nemlig :/ i denne omgang skal vi betale lige knap 6000 kr! For pergotime, ovitrelle, gonal f, sæd prøve og insemination! Puha 

Anmeld

22. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja det gør nemlig :/ i denne omgang skal vi betale lige knap 6000 kr! For pergotime, ovitrelle, gonal f, sæd prøve og insemination! Puha 

Er det fordi i har opbrugt jeres forsøg i betaler for det?

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Er det fordi i har opbrugt jeres forsøg i betaler for det?

Nej det er fordi vi har 1 barn sammen, og det derfor er en privat klinik 

Anmeld

22. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Nej det er fordi vi har 1 barn sammen, og det derfor er en privat klinik 

åhh Troede egentlig det var gratis. Men det er nok fordi det er hos en privat klinik det koster :/

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

åhh Troede egentlig det var gratis. Men det er nok fordi det er hos en privat klinik det koster :/

Det er gratis de fleste steder, men lige denne klinik er det ikke. Og den er valgt fordi det er den som er tættest på vores bopæl .. Det er bare mange penge i længden! Men hvis vi skal skifte nu så skal man vel starte forfra osv? Og vi er jo glade nok for dem.. De er meget søde og vi føler os trygge..... Men ja, vi bliver ikke ved med at have flere tusinde kr hver måned 

Anmeld

22. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Det er gratis de fleste steder, men lige denne klinik er det ikke. Og den er valgt fordi det er den som er tættest på vores bopæl .. Det er bare mange penge i længden! Men hvis vi skal skifte nu så skal man vel starte forfra osv? Og vi er jo glade nok for dem.. De er meget søde og vi føler os trygge..... Men ja, vi bliver ikke ved med at have flere tusinde kr hver måned 

Jeg vil tro i bliver "overflyttet".

Jeg ville godt nok overveje det, når i nu har "ret" til at få det gratis ved barn nummer 2.

Jeg tror ikke som sådan i starter forfra. I jeres papirer står alle jeres indledende undersøgelser jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.