jeg er til grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
17 svar
13 synes godt om
22. november 2013

Anonym trådstarter

Arbejder pt på et plejehjem.   Det har jeg gjort siden d. 21/10. Altså er i aktivering.  

En har måtte melde mig syg 8 gange fordi enten har jeg været syg eller min lille baby på 10mdr. 

Måtte sige jeg ik kom igår og idag da min dagpleje holder lukket da en fra hendes familie

lige r død.  Men så skrev min chef at hun ringer til mig senere. Og er bare så nervøs. Det er meningen at jeg ska sstoppe på fredag næste uge da jeg bliver aktivering s fri.

Har selv valgt at arbejde imorgen og søndag da min kæreste endelig ka passe vores søn.

Har endda tilbudt at arbejde længe begge dage pga dårlig samvittighed . Puh synes det hårdt at være alene om vores søb med arbejde.  :/

Måtte lige ud med det !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Anonym trådstarter

Undskyld stavefejl skriver på tlf

Anmeld

22. november 2013

Carina:-)

Hvorfor mener du at du er til grin?

En anden ting er at 8 sygedage på en måned er vel i sig selv nok til at din chef vil have en samtale.

Anmeld

22. november 2013

LinLin

Jeg forstår heller ikke overskriften

Men 8 sygedage siden 21/10 er meget... Er der ikke gæstedagpleje når dp er syg??

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg forstår heller ikke overskriften

Men 8 sygedage siden 21/10 er meget... Er der ikke gæstedagpleje når dp er syg??

Jeg er til grin netop fordi jeg har haft så mange sygedage.. 

Nej han gå r nemlig i privat dagpleje :/

Anmeld

22. november 2013

Elgaard73

Forstår heller ikke overskriften...?

Og som LinLin skriver, lyder 8 sygedage på en måned altså af meget. Det er nok det din chef vil tale med dig om, eller måske vil hun bare tale med dig om weekenden's arbejde, når nu du ikke har været der i de to dage forinden.

Og lige de to dag...Hvad med gæste DP? Det er lidt vildt at blive hjemme, når man allerede har 6 sygedage i forvejen.

Anmeld

22. november 2013

Elgaard73

Elgaard73 skriver:

Forstår heller ikke overskriften...?

Og som LinLin skriver, lyder 8 sygedage på en måned altså af meget. Det er nok det din chef vil tale med dig om, eller måske vil hun bare tale med dig om weekenden's arbejde, når nu du ikke har været der i de to dage forinden.

Og lige de to dag...Hvad med gæste DP? Det er lidt vildt at blive hjemme, når man allerede har 6 sygedage i forvejen.

Sorry...fik sendt, inden at jeg så dit overstående svar.

Anmeld

22. november 2013

Aabye

Det er jo en af ulemperne ved at have at barn i en privat dagpleje.. Der er INGEN gæstedagplejer til at tage over hvis DP-mor bliver syg.

Vi har også valgt en privat dagpleje til vores 2 drenge.. Men jeg har min mor i baghånden (hun bor 5 min herfra), så hun kan tage over hvis vores DP-mor bliver syg..

Jeg forstår ikke at man vælger en privat dagpleje hvis man ikke har et godt bagland der kan tage over hvis der opstår sygdom ved dagplejen.  Det ved jeg selvfølgelig ikke om du har, men det virker ikke sådan..

Jeg studerer pt hjemmefra og det hjælper mig en del hvis DP mor er syg, drengene er syge eller jeg selv bliver syg, jeg får heldigvis ikke noget fravær...

Anmeld

22. november 2013

M&J87

Måske din mand kunne have taget nogle af sygedagene!

Jeg synes det er vildt med 8 sygedage, og det virker uansvarligt, og som om man ikke gider være der.

Anmeld

22. november 2013

Bshizzle

Jeg havde nok valgt en anden DP til mit barn hvis jeg stod i din situtation! 

Sønnen er ikke ret gammel..

Du skal tænke på at du nok en dag kommer i job/anden praktik..

vil du så igennem samme sygefravær? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.