Måske sa??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
11 svar
2 synes godt om
22. november 2013

Anonym trådstarter

Så er jeg herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Anonym trådstarter

Hvordan kan det være at det tar så længe om en sa at slutte?

Anmeld

22. november 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Så er jeg herinde

Slutte? Tror ikke helt jeg er med?

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

Mener at når man abortere hvor længe går der ingen hcg er faldet til 0?

Anmeld

22. november 2013

mogms

Hvordan kan det være at det tar så længe om en sa at slutte?

det kan jeg så ikke sige hvorfor. Men jeg fik at vide, at det kunne tage op til 3 mdr hvis det tog længere tid. Skulle jeg til læge og få hjælp til at få det ud.

Men det så ikke ud til det bliver nødvendig nu hvor jeg har en del blødning.

mit hcg tal har jeg ikke fået målt. Men jeg har fået en tid ved min læge i næste måned, for jeg vil være sikker på det hele er ude. Og der vil jeg gå ud fra jeg får en blodprøve og et tjek der kan bekræfte af min SA er overstået. Og det vil jeg tro med min nuværende blødning. og passer det så vil det betyde det har taget 1 måned for mig. 

------

Og ps undskyld til dem vi forstyrrede i testliste november, det var ikke min mening. Jeg havde slet ikke tænkt over trådens navn . Sorry jeg ved hvor mange bekymringer man kan have.

------

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

Okay. 

Men jeg er stadig uvished om det ender godt eller skidt med mig Men styrt bløder du nu?

og ja jeg undskylder også mange gange det var ikk min mening.

Anmeld

22. november 2013

mogms

Anonym skriver:

Okay. 

Men jeg er stadig uvished om det ender godt eller skidt med mig Men styrt bløder du nu?

og ja jeg undskylder også mange gange det var ikk min mening.

jeg bløder meget nu, og har max mens smerter.

men min normale mens bløder jeg meget også, så meget bløder jeg ikke endnu. Men jeg bløder mere end hvad jeg har fået at vide er en alm blod mængde. 

mine mens cravings er de værste jeg nogensiden har haft og jeg har haft nogle dage hvor energien er meget lav, men de var de dage hvor blødningen virkelig tog til.

Jeg ved det er træls at høre men det eneste du kan gøre er at vente, og når du kommer længere hen få en scanning. Og evt vil hcg blodprøven fortælle noget (det har jeg ikke lige prøvet - hcg blodprøven)

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

Okay. Ja ventetiden er ulidelig. 

Men hvor meget mængde blod sagde hun er nomal?

Anmeld

22. november 2013

mogms

Anonym skriver:

Okay. Ja ventetiden er ulidelig. 

Men hvor meget mængde blod sagde hun er nomal?

det gjorde hun ikke jeg mente mine mens normalt der bløder jeg virkeligt meget. altså jeg kan bruge en pakke bind på få dage, hvis jeg brugte bind jeg har en diva cup.

Lige i disse dage bruger jeg dog bind, mest for at holde øje med hvad der sker. Men jeg bruger nok 3 bind på en dag nu. og det er hvad jeg har hørt fra veninder en alm mængde blødning.

Men damen fra klinkken sagde at det ville være tæt på den mængde blod man normalt har ved mens. Evt lidt mere. eller så ville blødningsperioden bare være længere.

jeg ved dog ikke hvor længe man kan ske og gå og bløde.

Men prøv at tænke på noget andet, du kører dig bare op i en spids, og det er bedstemt ikke sundt. Prøv at lav noget andet og forsøg ikke at fokusere på det - og jeg ved godt det næsten er umuligt, men prøv. Se en ynglingsfilm, hyg dig med en hobby, kram din mand/kæreste, bare noget så du har fokus et andet sted. 

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg prøver alt hvad jeg kan tro mig det bare næsten umuligt Men jeg må bare se tiden an tusind tak for hjælpen. Jeg vender tilbage med en opdate her en af de kommende dage. 

tusind tak igen  

ha en god dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.