Hjælp 18grader indenfor?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
3 synes godt om
22. november 2013

Zelinasmor

Godmorgen 

Hvordan er jeres temperatur indenfor??

Jeg har de sidste dage frossen rigtig meget selvom alle radiatorer står på 3,5. I går var det meget slemt, så jeg tænkte at nu fik de fuld power på. Op på 5 med samtlige radiatorer. Jeg tjekker vores temperatur måler her til morgen og der er 18,3 grader indenfor? 

Er det normalt? Føler slet ikke at der er nogen varme herinde. Der er som om det hele fiser ud et eller andet sted. Har overvejet at snakke med udlejer om det, da jeg ved at jeg får en kæmpe varmeregning fordi jeg bruger så meget varme. Så tænker der må være vinduer eller lignende der er "utætte"? Jeg har ingen forstand på det.

Men hvad siger i? Både jeg selv, min kæreste og datter er snotforkølede hele tiden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

StudPsyk

Zelinasmor skriver:

Godmorgen 

Jeg har de sidste dage frossen rigtig meget selvom alle radiatorer står på 3,5. I går var det meget slemt, så jeg tænkte at nu fik de fuld power på. Op på 5 med samtlige radiatorer. Jeg tjekker vores temperatur måler her til morgen og der er 18,3 grader indenfor? 

Er det normalt? Føler slet ikke at der er nogen varme herinde. Der er som om det hele fiser ud et eller andet sted. Har overvejet at snakke med udlejer om det, da jeg ved at jeg får en kæmpe varmeregning fordi jeg bruger så meget varme. Så tænker der må være vinduer eller lignende der er "utætte"? Jeg har ingen forstand på det.

Men hvad siger i? Både jeg selv, min kæreste og datter er snotforkølede hele tiden. 

Jeg synes du skal tage kontakt til udlejer! Vi havde lige varmemesteren på besøg i går, da vi har samme problem i soveværelset. Selvom vi fyrer op er der kun lunt lige omkring radiatoren, resten af værelset er pivkoldt og James er hele tiden forkølet og hoster Og varmemesteren sagde, at fugerne omkring vinduerne var intakt, men at han godt kunne mærke der sev luft ind, så han tager kontakt til en tømrer der skal kommer og kigge på om de skal justeres i rammen. Det kan være der er noget lignende hos dig, eller at fugerne er i stykker eller lign.

Anmeld

22. november 2013

Zelinasmor

Janne T. skriver:

Jeg synes du skal tage kontakt til udlejer! Vi havde lige varmemesteren på besøg i går, da vi har samme problem i soveværelset. Selvom vi fyrer op er der kun lunt lige omkring radiatoren, resten af værelset er pivkoldt og James er hele tiden forkølet og hoster Og varmemesteren sagde, at fugerne omkring vinduerne var intakt, men at han godt kunne mærke der sev luft ind, så han tager kontakt til en tømrer der skal kommer og kigge på om de skal justeres i rammen. Det kan være der er noget lignende hos dig, eller at fugerne er i stykker eller lign.

Okay. Jeg må prøve at ringe til udlejer i dag. Jeg måtte sove med hjemmesko og sweater i nat. 

Anmeld

22. november 2013

TrineMine86

Zelinasmor skriver:

Godmorgen 

Uh det lyder også koldt vi skal helst have 23-24 grader herhjemme.. 

Da vi boede til leje havde vi samme problem, der fes det ind med iskoldt luft fra alle stikkontakter..

jeg ville kontakte udlejeren.. 

Anmeld

22. november 2013

JGeo

Det kan være fordi der ef luft i rørsystemet til radiatorerne.. Det skal "piftes" ud.. Det kan en VVS'er sikkert hjælpe jer med,
Men det vil nok være klogt at snakke med udlejeren om.
Held og lykke med det, og håber snart I får noget varme ud af radiatorerne

Anmeld

22. november 2013

Zelinasmor

Tak for svar allesammen. Der kom en og kiggede på det. Der skulle skrues op for noget i kælderummet. Den stod på 40 grader men skulle stå på 90. Så nu har vi varme igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.