Laulund87 skriver:
Tror måske det er fordi den ene ikke er afklaret ift økonomi.
Det kan jeg godt se, men forargelsen går ofte på, at hvordan kan du klare børn, hvis du ikke kan klare et arbejde/fuldtidsarbejde. Der er det jo det samme, og at kvinde B i forvejen måske harbventet længe og ikke vil miste muligheden for børn også. Det er nok der jeg undrer mig.
Jeg kan godt forstå det er hårdt, og hvor stor lettelsen må være, når de der får pension endelig får den.
Jeg tænker bare, at begge kvinder, har måtte give afkald på utrolig meget, karriere, kolleger, og hvordan omgangskredsen behandler en, når man ikke kan arbejde, sygdommen giver begrænsninger, og så samtidig skulle slås med, den nedladenhed, skepsis og mistro, som mange kommer med. Synes Danskerne generelt er ved at blive hårde i filten, har en MIG MIG kultur, hvor mange træmper på de som ligger ned, især syge som ikke har valgt at sidde i situationen, de som kæmper for at finde arbejde osv osv
Måske jeg bare vil forstå, hvorfor der i nogles øjne, med de her ting, kan være så stor forskel, men kan bestemt godt følge din tankegang
Anmeld