... Det var beskeden jeg fik, da jeg ringede til lægen i morges for at få en tid, så Jeg kan få fundet ud af, hvorfor min krop reagerer som den gør. Det er Jeg temmelig sikkert heller ikke, men Det undre mig, at hun ikke også vil undersøge det, når jeg fortæller hende, at jeg bliver oppustet, har murren og jag i underlivet, mine brystvorter prikker Og mine bryster er ømme, Og at min mens i weekenden kun varede 1,5 døgn og var meget anderledes end normalt og at jeg har pletblødt 9 dage op til og inden da også havde diverse "symptomer". Jeg har også kvalme om morgenen og om aftenen, og er de sidste par dage blevet meget træt... Jeg sagde, at jeg var bekymret for cyster, da jeg har læst, at det kan give graviditets-symptomer, men det troede hun heller ikke, det var. Det er i dag 21 dage siden æl (i tilfælde af graviditet 5+0)... Men nu må jeg bare væbne mig med tålmodighed, og så må jeg se, hvad hun finder ud af... Er stadig ret bekymret for, hvad det kan være, der giver denne ubehag... Nogen, der har et bud?
Anmeld