"Hvis du tester negativ, er du ikke gravid"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. november 2013

Frk. Borup

... Det var beskeden jeg fik, da jeg ringede til lægen i morges for at få en tid, så Jeg kan få fundet ud af, hvorfor min krop reagerer som den gør. Det er Jeg temmelig sikkert heller ikke, men Det undre mig, at hun ikke også vil undersøge det, når jeg fortæller hende, at jeg bliver oppustet, har murren og jag i underlivet, mine brystvorter prikker Og mine bryster er ømme, Og at min mens i weekenden kun varede 1,5 døgn og var meget anderledes end normalt og at jeg har pletblødt 9 dage op til og inden da også havde diverse "symptomer". Jeg har også kvalme om morgenen og om aftenen, og er de sidste par dage blevet meget træt... Jeg sagde, at jeg var bekymret for cyster, da jeg har læst, at det kan give graviditets-symptomer, men det troede hun heller ikke, det var. Det er i dag 21 dage siden æl (i tilfælde af graviditet 5+0)... Men nu må jeg bare væbne mig med tålmodighed, og så må jeg se, hvad hun finder ud af... Er stadig ret bekymret for, hvad det kan være, der giver denne ubehag... Nogen, der har et bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

ærligt talt, så lyder det som mig i sommers (jeg spiste dog også konstant) og i dag er jeg 21+1... 

Anmeld

21. november 2013

stjernehimmel

Hmmm lyder lidt som min sidste graviditet, men desværre også efter... Der fandt de 2 cyster.... Doktor damen forklarede mig at det var dem der gik ind og gav mig en masse graviditets symtomer.... Og skal til kontrol den 13 igen.... Hvis du stadig har det sådan i næste uge uden en positiv test synes jeg bestemt du skal ringe igen og be om en undersøgelse.... Og er der ik held af det må du virkelig se om du ikke kan skære igennem....

for du skal selvfølgelig ha vished om hvad det er din krop prøver at fortælle dig...

Anmeld

21. november 2013

Frk. Borup

Ms.Sunshine skriver:

ærligt talt, så lyder det som mig i sommers (jeg spiste dog også konstant) og i dag er jeg 21+1... 

hvornår kunne du teste positivt? Da jeg ventede min søn, testede jeg positivt 5+0, som så var 22 dage efter æl. Jeg er i dag 5+2, his jeg skal gå efter cyklus, men 5+0 hvis jeg skal gå efter æl, og i morgen er det 22 dage siden æl... så jeg producerer måske langsomt hcg... men er også bare mest forundret over, at lægen uden videre kunne feje en graviditet væk...

Blødte du også eller hvordan?

Anmeld

21. november 2013

Frk. Borup

stjernehimmel skriver:

Hmmm lyder lidt som min sidste graviditet, men desværre også efter... Der fandt de 2 cyster.... Doktor damen forklarede mig at det var dem der gik ind og gav mig en masse graviditets symtomer.... Og skal til kontrol den 13 igen.... Hvis du stadig har det sådan i næste uge uden en positiv test synes jeg bestemt du skal ringe igen og be om en undersøgelse.... Og er der ik held af det må du virkelig se om du ikke kan skære igennem....

for du skal selvfølgelig ha vished om hvad det er din krop prøver at fortælle dig...

Har nemlig også tænkt cycter efter hvad jeg har læst mig frem til... og jeg var i foråret hos en anden læge, der synes jeg havde noget rødme i livmoderhalsen. Vi fandt dog aldrig ud af hvorfor, og jeg slog et hen med, at jeg lige var stoppet på p-piller. Jeg har samtidig blødt to gange det sidste halve år en ugen inden mens, hvilket kunne tyde på, at et befrugtet æg muligvis er gået til grunde.... jeg har fået en tid til undersøgelse mandag, og så vil jeg til bunds i det! Men må jo teste videre indtil... tror jeg er ved at blive skør her også, for i morges synes jeg, at jeg kunne ane en skyggestreg 

Anmeld

21. november 2013

Frk. Borup

Frk. Borup skriver:

Har nemlig også tænkt cycter efter hvad jeg har læst mig frem til... og jeg var i foråret hos en anden læge, der synes jeg havde noget rødme i livmoderhalsen. Vi fandt dog aldrig ud af hvorfor, og jeg slog et hen med, at jeg lige var stoppet på p-piller. Jeg har samtidig blødt to gange det sidste halve år en ugen inden mens, hvilket kunne tyde på, at et befrugtet æg muligvis er gået til grunde.... jeg har fået en tid til undersøgelse mandag, og så vil jeg til bunds i det! Men må jo teste videre indtil... tror jeg er ved at blive skør her også, for i morges synes jeg, at jeg kunne ane en skyggestreg 

Og din sidste graviditet - en fuldbyrdet eller?

Anmeld

21. november 2013

stjernehimmel

Frk. Borup skriver:

Hihi... Vi er i samme båd, er os gået over tid, med symtomer, har ik ku få en positiv test MEN der var noget at ane svagt imorges.....

og ja man bliver sindsyg ;-)

Anmeld

21. november 2013

stjernehimmel

Frk. Borup skriver:

Og din sidste graviditet - en fuldbyrdet eller?

Nej endte desværre i en bio, med et hcg der ikke rigtig ville falde, så i deb forbindelse sku jeg scannes da jeg havde masser af gravid symtomer.... Så de ville være sikker på der ik var en rest tilbage.... Men de fandt så 2 cyster på 5 cm i diameter... Øv bøv 

Anmeld

21. november 2013

Frk. Borup

stjernehimmel skriver:

Hihi... Vi er i samme båd, er os gået over tid, med symtomer, har ik ku få en positiv test MEN der var noget at ane svagt imorges.....

og ja man bliver sindsyg ;-)

er da spændt på at høre, om din "usynlige" streg bliver tydligere de næste dage 

Anmeld

21. november 2013

stjernehimmel

Frk. Borup skriver:

er da spændt på at høre, om din "usynlige" streg bliver tydligere de næste dage 

Tak ;-) og i lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.