Forkølet baby :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2013

sulo

Min 4 uger gamle søn er blevet godt og grundigt snottet

Er blevet rådet til saltvandsdråber i næsen, er der andet jeg kan gøre?

Han er noget pylret og sover ikke længe af gangen, det hænger ikke ret godt sammen med projekt "kæmper for et amme barn i stedet for flaske", mor er meget træt lille skat.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Clisolka

sulo skriver:

Han er noget pylret og sover ikke længe af gangen, det hænger ikke ret godt sammen med projekt "kæmper for et amme barn i stedet for flaske", mor er meget træt lille skat.....

Ammer du stadig - så kan du nemlig tage noget af din modermælk og dryppe i næsen, det skulle også virke  Jeg har selv en dreng herhjemme på 10 uger, som har været forkølet de sidste par uger, men vi bruger saltvandsdråber 

Anmeld

21. november 2013

Kløver

Ud over saltvand, så prøv om du kan hæve hovedet lidt når han sover, en foldet stofble eller lignende under madrassen i vuggen/liften.

En næsesuger kan også være et hit hvis de er helt stoppet til og massere blidt bed næsen hvor bihulerne sidder.

Zoneterapi kan også gøre underværker

Anmeld

21. november 2013

Frk. Himmelblå

sulo skriver:

Selvom det "bare" er en forkølelse, så husk at være meget obs på, om han begynder at "ralle"i vejrtrækningen. Han er noget ung til at være snottet, og slimet kan hurtigt blive svært at få bugt med i hals.

Hvis du synes, det går ud over hans evne til at spise og sove, så synes jeg, du skulle få en læge til lige at lytte på ham.

Anmeld

21. november 2013

sulo

Frk. Himmelblå skriver:

Selvom det "bare" er en forkølelse, så husk at være meget obs på, om han begynder at "ralle"i vejrtrækningen. Han er noget ung til at være snottet, og slimet kan hurtigt blive svært at få bugt med i hals.

Hvis du synes, det går ud over hans evne til at spise og sove, så synes jeg, du skulle få en læge til lige at lytte på ham.

Er sevlfølgelig opmærksom på om det bliver værre, men det er ikke så slemt at det går ud over hans evne til at spise og sove han er bare meget pylret når han skal falde i søvn og meget kontakt krævende

Anmeld

21. november 2013

Lukas&Liam<3

Jeg fik engang et tip herinde fra med at ligge et halvt løg ind på værelset. Det skulle løsne lidt op og det har vi gjort hver gang der har været lidt host eller snot og det har virket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.