Næste skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
7 svar
3 synes godt om
21. november 2013

Anonym trådstarter

Inseminering . jeg havde 2 æg igår på 8 og 9 mm, hvor jeg de andre cyklusser har haft 1 æg på ca 18 mm på samme cyklusdag. Så jeg har ikke reageret særlig "hurtigt" denne gang.... Imorgen skal jeg så scannes igen for at se om de har videreudviklet sig, og har de det, så bliver det inseminering på tirsdag/onsdag muligvis. hvis der ikke er sket noget synderligt skal jeg have gonal-f? Indprøjtninger fik jeg afvide  Puha, det håber jeg ikke! (Har fået pergotime denne cyklus) 

nu må vi se imorgen! Det kunne da være fedt hvis der vokser 2 æg til inseminering, fremfor det ene jeg kun har lavet de sidste par cyklusser (hvor den så har stået på "hjemmerul") 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Carolinesmor

Jeg krydser fingre for dig....

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

Carolinesmor skriver:

Jeg krydser fingre for dig....

Tak ! 

Anmeld

21. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Inseminering . jeg havde 2 æg igår på 8 og 9 mm, hvor jeg de andre cyklusser har haft 1 æg på ca 18 mm på samme cyklusdag. Så jeg har ikke reageret særlig "hurtigt" denne gang.... Imorgen skal jeg så scannes igen for at se om de har videreudviklet sig, og har de det, så bliver det inseminering på tirsdag/onsdag muligvis. hvis der ikke er sket noget synderligt skal jeg have gonal-f? Indprøjtninger fik jeg afvide  Puha, det håber jeg ikke! (Har fået pergotime denne cyklus) 

nu må vi se imorgen! Det kunne da være fedt hvis der vokser 2 æg til inseminering, fremfor det ene jeg kun har lavet de sidste par cyklusser (hvor den så har stået på "hjemmerul") 

Krydser for de vokser. Hvilken Cyklusdag er du på?

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Krydser for de vokser. Hvilken Cyklusdag er du på?

tak  Jeg er på cyklus dag 15

Anmeld

21. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Anmeld

21. november 2013

esioul

Anonym skriver:

tak  Jeg er på cyklus dag 15

Tror bestemt gonal-F vil sætte skub i dine æg

Har både fået pergotime og gonal-f

Den ene gang var det ene æg 21,5mm på cyklusdag 11. Så det var haste inseminering dagen efter

Jeg var også ræd for at stikke mig selv, men det er slet ikke så slemt. Nålen er tynd og fin så det mærkes faktisk ikke

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tror bestemt gonal-F vil sætte skub i dine æg

Har både fået pergotime og gonal-f

Den ene gang var det ene æg 21,5mm på cyklusdag 11. Så det var haste inseminering dagen efter

Jeg var også ræd for at stikke mig selv, men det er slet ikke så slemt. Nålen er tynd og fin så det mærkes faktisk ikke

Hehe. 

Ja men håber lidt at de bare har været langsomt til start, sidste cyklus var de også langsomme , eller det, (der var kun 1 æg) men ja, vi må jo bare se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.