hvordan går man fra sin kæreste igennem 6 1/2 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har det virkelig af helvedes til, har igennem et halvt års tid mistet følelserne for min kæreste, vi har to børn sammen..
For to år siden gik jeg fra ham, fordi jeg ikke følte det samme for ham.. men det synes familien ikke om, så de fik mig overtalt til at prøve på at få det til at fungere, selvom jeg godt vidste, at det ikke var det jeg ville, fik de mig overtalt.

Så nu står jeg her, og ikke aner hvad jeg skal gøre, og hvordan jeg skal fortælle ham det
Og er sikker på at svigerforældrene kommer til at gøre livet surt for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har det virkelig af helvedes til, har igennem et halvt års tid mistet følelserne for min kæreste, vi har to børn sammen..
For to år siden gik jeg fra ham, fordi jeg ikke følte det samme for ham.. men det synes familien ikke om, så de fik mig overtalt til at prøve på at få det til at fungere, selvom jeg godt vidste, at det ikke var det jeg ville, fik de mig overtalt.

Så nu står jeg her, og ikke aner hvad jeg skal gøre, og hvordan jeg skal fortælle ham det
Og er sikker på at svigerforældrene kommer til at gøre livet surt for mig

Det kommer jo an på så mange ting. Ejer eller lejer i? Er det dit/hans/jeres? Hvem skal have bopælsretten over børnene? Osv, osv. Hvis det er så svært, så ville jeg nok til at starte med finde et nyt sted at bo og det kan jo godt tage lidt tid men så er du sikker på du har helt dit eget og ikke bliver nemmere at overtalt, fordi den midlertidige situation og pres fra dem, du bor hos vil gøre dig lidt svag og selvom det er dig der har valgt det, så bliver man altså sårbar og kan hurtigt komme i tvivl.
Når lejligheden så var på plads, så ville jeg få børnene passet, så du og din kæreste i fred og ro ville kunne snakke om at jeres forhold er forbi og at lige meget hvad han gør og siger, så står du fast og mener det. At du ikke elsker ham længere og ikke kommer til det.
Det bliver da svært men håber det bedste for dig.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.