Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Åh nej... Håber det styrer udenom Aarhus!
Åh nej... Håber det styrer udenom Aarhus!
Desværre er det primært i Aarhus og Viborg, der er varslet sne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Neeeeej, det er alt for tidligt til sne!! Det er ikke december endnu!
Neeeeej, det er alt for tidligt til sne!! Det er ikke december endnu!
Jep det er bare alt, alt for tidligt! Der lå ca 5 cm sne, det meset af vejen, og det væltede bare ned. Heldigvis var det væk igen til middag. Vh stine
Momo skriver: Jaa det SÅ snyd. Har lige fået et billed fra min mand! Typisk så flytter man fra det jyske også skal de sne der ovre ØVVV håber det kommer senere.
Jaa det SÅ snyd. Har lige fået et billed fra min mand! Typisk så flytter man fra det jyske også skal de sne der ovre ØVVV håber det kommer senere.
Syntes det er alt for tidligt! Må først komme til dec, også ska det være væk igen efter jul vh stine
bobbles skriver: Hvor er der sne henne? I Nordsjælland sner det ikke her er bare vildt koldt :-)
Hvor er der sne henne? I Nordsjælland sner det ikke her er bare vildt koldt :-)
I det mørke jylland! Vh stine
StineW79 skriver: Jep det er bare alt, alt for tidligt! Der lå ca 5 cm sne, det meset af vejen, og det væltede bare ned. Heldigvis var det væk igen til middag. Vh stine
Godt at det er væk igen!! Kun sne i december!! Og SKAL der være sne, skal det være fin, hvid, knase-sne!
M (: skriver: Desværre er det primært i Aarhus og Viborg, der er varslet sne..
LinLin skriver: Der kom da ikke noget, gjorde der?
Der kom da ikke noget, gjorde der?
Aner det ikke, jeg bor i Randers
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128