barelillemig skriver:
Ja....min lille pige tager ikke på, eller ik så meget som hun "skal". Hun spiser så meget som hun skal. Hun er 10 uger, da hun blev født vejede hun 3980 og hun vejer nu 4720. Hun får erstatning. Vi har været på børneafdelingen i en uge nu, og hun er begynt på infantrini (som er erstatning med extra kalorier). Hun er ellers en meget rask pige!! De har taget alle slags prøver og der er intet i vejen med hende. Hun gider simpelthen ik spise så meget. Hun spiser 500 ml +\-. Jeg begynder nu at blive lidt irriteret. Ingen ved hvad der fejler. Min pige er vandt til at sove underfor og kan derfor slet ikke sove i længere tid på hospitalet. tror det ville hjælpe at komme hjem og få lidt rutind i gang igen
Er self også meget bekymret for min datter. Og det går min kæreste også rigtig meget på.
Vil egentlig ik noget særligt med det her. Har bare brug for lidt luft. 
Hej
Lyder som min pige, hun er godt nok født "kun"3350 g, men tabte sig hurtigt og tog ikke ordentlig på.
SP endte med og sige vi skulle vække hende hver 3 time for at få hende til og spise, men hun ville ikke spise, hun var ikke sulten, hun skreg når vi vækkede hende. Vi havde besøg af SP som kiggede på når hun fik mad da hun var gammel nok til og få grød, og hun fandt intet mærkeligt.
Jeg har endda haft en overlæge sidde og kigge igennem et vindue på Skejby hvordan jeg fodrede min datter, det var grænseoverskridende....Hun gik til ekstra vægtkontrol, osv, osv. Fra hun var 1 år til hun blev 2 år tog hun 800 g på, på et år, hun er undersøgt for nogenlunde alt.
Nu hvor hun er 3 et halvt tager jeg mig selv nogle gange og gå i panik igen hvis hun ikke spiser, hun er et småt spisende barn, fejler intet, har aldrig fejlet noget vildt. Men bliver meget tynd når hun rammer ind i en influenza el lign.
Hun har bare ikke været sulten, fik altid og vide at hvis hun var rask/vågen aktiv osv så var hun måske bare ikke sulten.............................Men det er svært og acceptere, idag er hun 3 et halvt og stadig meget småt spisende, hendes vægt har haft ramt 12,5 kg, men er dog faldet lidt igen, hun er en høj, tynd pige..
Hvis jeg vidste hvad jeg ved idag, så havde jeg tacklet det anderledes, er helt overbevist om at jeg blev præget af læger, SP osv til og være bekymret omkring mad, det har helt sikkert gjort noget ved hende og hendes forhold til mad.