Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
natashalarsen skriver: Undskyld mig men min Eks var store forbruger af cannabis, vi blev gravide hvilket ikke var mening. Men som sagt han røg tog stoffer osv .. Er ikke sammen med ham mere da det ikke er et liv og byde et barn.
Undskyld mig men min Eks var store forbruger af cannabis, vi blev gravide hvilket ikke var mening. Men som sagt han røg tog stoffer osv .. Er ikke sammen med ham mere da det ikke er et liv og byde et barn.
Tror ikke at folk mener at man SLET ikke KAN få børn hvis man ryger, der bliver bare sagt at det KAN skade sædkvaliteten
ligesom alm cigaretter også KAN forringe chancen for graviditet, men det betyder jo ikk at rygere ikke kan lave børn overhovedet
Anonym skriver: Hey piger. Jeg har fundet ud af at min kæreste ryger lidt hash. Kan det påvirke hans sæd. Vi prøver på at blive gravide.
Hey piger. Jeg har fundet ud af at min kæreste ryger lidt hash. Kan det påvirke hans sæd. Vi prøver på at blive gravide.
Hvor vidt det påvirker sæden ved jeg ikke men bør i ikke vente med at prøve indtil han ikke bruger ulovlige og skadelige stoffer (uanset hvor lidt det er)?
Bare en bekymret mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128