Børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

mommy1991

J85 skriver:

De har helt klart min stemme

Det lyder godt De får brug for alle de stemmer de kan trække

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Isabella_mor

emmagirl skriver:

Hehe, fedt! Det er jeg glad for at høre

ihh elskede det børneværelse Håber altså det er dem der vinder... Louise og Jonas' stil STINKER.... 

Anmeld

20. november 2013

mommy1991

Isabella_mor skriver:

ihh elskede det børneværelse Håber altså det er dem der vinder... Louise og Jonas' stil STINKER.... 

Ja, det var rigtig fint! Er helt vild med tegningerne på væggen! 

Jeg må også ærligt indrømme at jeg slet ikke kan lide Louise og Jonas' stil. Det er dem jeg MINDST ser vinde!  

Anmeld

20. november 2013

elluL

Dem holder vi med herhjemme ;-)
Børneværelset var bare så fedt, og de tegninger på væggen var så fine.

Anmeld

20. november 2013

mommy1991

elluL skriver:

Dem holder vi med herhjemme ;-)
Børneværelset var bare så fedt, og de tegninger på væggen var så fine.

Det lyder godt Jeg er også helt tosset med de fine tegninger!!!! Bare det var mig der havde de tegninger på Leanders værelse!!

Anmeld

20. november 2013

Isabella_mor

emmagirl skriver:

Ja, det var rigtig fint! Er helt vild med tegningerne på væggen! 

Jeg må også ærligt indrømme at jeg slet ikke kan lide Louise og Jonas' stil. Det er dem jeg MINDST ser vinde!  

jeg forstår slet slet ikke hvordan eksperterne kan være så vilde med deres stil.... 

de der grimme skumplader er jo PISSE hårde at ligge på."

Anmeld

20. november 2013

Mom2

emmagirl skriver:

Så er det i aften at min søster og svoger laver børneværelse i Nybyggerne kl. 20.50 på TV2 - kig med, hvis I vil inspireres  

Vi ser det også fast Vi er dog ikke 100% enige herhjemme, jeg stemmer gult hus og manden er på rødt hus. Vi er dog enige om en ting, Louise og Jonas får bestemt ikke vores stemme. Det der beton helvede det er bare SÅ grimt!

Anmeld

21. november 2013

mommy1991

Isabella_mor skriver:

jeg forstår slet slet ikke hvordan eksperterne kan være så vilde med deres stil.... 

de der grimme skumplader er jo PISSE hårde at ligge på."

Nej, jeg synes også hele deres stil er så kold og minder mest om et fængsel!! 

Anmeld

21. november 2013

mommy1991

Christina88 skriver:

Vi ser det også fast Vi er dog ikke 100% enige herhjemme, jeg stemmer gult hus og manden er på rødt hus. Vi er dog enige om en ting, Louise og Jonas får bestemt ikke vores stemme. Det der beton helvede det er bare SÅ grimt!

Hehe, jeg synes også rødt hus har nogle gode ting - og ikke mindst virker de skidesøde! Ser også hellere dem vinde end blåt hus - det er for koldt og fængselsagtigt!!!

Anmeld

21. november 2013

Mom2

emmagirl skriver:

Hehe, jeg synes også rødt hus har nogle gode ting - og ikke mindst virker de skidesøde! Ser også hellere dem vinde end blåt hus - det er for koldt og fængselsagtigt!!!

Ja der er sådan lidt luksus fængsel over det!... og ja rødt hus virker nemlig rigtig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.