Nogle ideer til hvad jeg kan lave i ventetiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
8 svar
3 synes godt om
20. november 2013

Anonym101

Hej alle sammen!

Jeg er blevet sygemeldt indtil min barsel starter i januar og ender derfor tit med at sidde foran computeren eller tv'et. Jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode og kreative ideer til hvad man kan lave med dårlig ryg? Jeg har selv tænkt på julekonfekt og juledekorationer osv. men det gemmer jeg lidt endnu, det tager jo ikke så lang tid at lave. Jeg er også kørt lidt træt i at male malerier

Kram herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

...,

Hækle ting til baby -det er super hyggeligt..

Anmeld

20. november 2013

Lullaby*

Da jeg blev sygemeldt i sidste graviditet, lærte jeg at brodere. Jeg broderede en julekalender (til små pakker) til min datter
Det gik der rigtig meget tid med og det er lidt hyggeligt at det nu er noget specielt til hende, som hun kan glædes ved hver jul

Ellers lavede jeg kort og scrappede.

Anmeld

20. november 2013

Lullaby*

Du får lige et billede.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2013

Anonym101

At hekle og brodere overvejer jeg også, at gå i gang med men får sådan nogle dårlige flashbacks fra skole tiden hvor jeg sad time efter time med det og det blev bare ALDRIG til noget videre specielt. Jeg tror det måske kræver lidt øvelse

Anmeld

21. november 2013

C-Dog

Nu er jeg hjemme med stress og ikke baby, men noget jeg faktisk hygger mig meget med er perler, Google har mange fine ideer alt efter om det skal være nemt eller svært eller uroer til børn eller julepynt eller dørskilte.
Trylledejs til og frakort.
Samle grankogler og pynte dem.

Jeg har prøvet at hækle, men det var ret grimt og skævt :-P

Anmeld

21. november 2013

Morigen

SJN skriver:

At hekle og brodere overvejer jeg også, at gå i gang med men får sådan nogle dårlige flashbacks fra skole tiden hvor jeg sad time efter time med det og det blev bare ALDRIG til noget videre specielt. Jeg tror det måske kræver lidt øvelse

Det er ikke så svært at hækle, der findes nogle gode vejledninger på nettet http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=2 &thumbnails=on&categoryid=2

Jeg har haft det lidt som et hyggeprojekt

Kender du Sif Orellana, hun har en blog og en masse kreative ideer

Anmeld

21. november 2013

Anonym101

C-Dog skriver:

Nu er jeg hjemme med stress og ikke baby, men noget jeg faktisk hygger mig meget med er perler, Google har mange fine ideer alt efter om det skal være nemt eller svært eller uroer til børn eller julepynt eller dørskilte.
Trylledejs til og frakort.
Samle grankogler og pynte dem.

Jeg har prøvet at hækle, men det var ret grimt og skævt :-P

Nåeh ja det kunne man jo også! Tak for det

He he, har du så også lavet den klassiske "Det-noget-så-skæve-hasltørklæde-der-blev-kegleformet"?

Anmeld

21. november 2013

Anonym101

Morigen skriver:

Det er ikke så svært at hækle, der findes nogle gode vejledninger på nettet http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=2 &thumbnails=on&categoryid=2

Jeg har haft det lidt som et hyggeprojekt

Kender du Sif Orellana, hun har en blog og en masse kreative ideer

Det kan være man skal give det stakkels hækeltøj en chance så Tak for linket

Nej det gør jeg ikke, men kunne være man skulle kigge der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.