Vanilla Copenhagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syntes du om Vanilla Copenhagen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

685 visninger
7 svar
3 synes godt om
20. november 2013

Claus Poulsen

Hejsa Alle sammen.

Jeg har lige et spørgsmål, omkring vores nye Mærke som vi har fået i vores Webbutik

uddyb gerne jeres meninger mere i kommentar feltet

Kender du ikke Vanilla Copenhagen, så kan du det et stor udvalg af deres produkter her:

http://coolbaby.dk/vanilla

Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

(august)

Hej 

Synes det er super fint i print og farver, men må indrømme at jeg er skuffet over holdbarheden på den sengerand vi har. Den er trykket flad og er blevet slap, så den ikke kan stå op mere. Vi har en anden billig en og den holder bare.

Vi dog gerne have sengesættet til babydyne når næste lille spire kommer til verden.

Anmeld

20. november 2013

foto på lærred

Jeg havde både babydyne- og juniordynesæt hvor der var lyserøde, hvide og pink striber. Det har virkelig holdt fantastisk i farven. Det er dog 6 år siden jeg købte det, og kender slet ikke til jeres nye design.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Personlige collager af din guldklump- perfekt til julegave.

Anmeld

21. november 2013

Millea

Jeg er nok lidt den "sikre" type som heller køber neutrale ting end for meget mønster-halløj til mig selv og baby.. Syntes om deres ensfarvet ting, do ikke deres mønsteret tryk, det minder mig om noget "billigt" fra jysk..

Dog går jeg op i at støtte dansk design, og siden det hedder noget med Copenhagen går jeg ud fra at det er dansk design  

Så jeg er både og.. 

Anmeld

26. november 2013

Claus Poulsen

Tak for svar, kan fortælle at Vanillas nye produkter er i samme gode danske kvalitet

Anmeld

26. november 2013

Autostol.dk

Vi havde Vanilla Happy Cowey baby senge sæt, senderand og har nu det samme i junior og vi har været yderst tilfreds med det. 

Synes de nye designs er så flotte, som dem for år tilbage, men kvaliteten kan er udemærket.

Anmeld

26. november 2013

Lukas&Liam<3

Er rigtig glad for sengetøjet, det kommer næsten altid på når det er rent (: men puslepuden, hold op noget lort, betrækket er gået helt i stykker når jeg har skulle vaske det. Sygningen går op af det mindste /:

Anmeld

26. november 2013

MEAK

Jeg er slet ikke til det mærke - kendte det ikke i forvejen, og var lige inde og kigge på siden.

Synes farver, print og styles er kedelige - og virker tilmed sådan lidt discount.

Så beklager, men lige det mærke kommer jeg ikke til at købe hos jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.