Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigent skriver: Jeg er ikke gravid og skal heller ikke have børn nu, men har bare tænkt lidt på det.Hvad gav i de kommende bedsteforældre da i fortalte dem at de skulle være bedsteforældre?
Jeg er ikke gravid og skal heller ikke have børn nu, men har bare tænkt lidt på det.Hvad gav i de kommende bedsteforældre da i fortalte dem at de skulle være bedsteforældre?
Kaffe og kage...
Ej... Vi havde inviteret familien på kaffe og kage i forbindelse med min og min kærestes fødselsdag og det var der vi fortalte dem nyheden...
Da jeg i sin tid skulle fortælle familien at jeg var gravid med min første fik de heller ikke noget...
gav dem? haha ikke noget da... Det er ikke en lov at man skal give gaver
1. gang intet andet end en opringning.
2. gang havde jeg lavet en body til vores datter på 10 mdr hvor det stå stod på at hun skulle være storesøster også terminsdato.
3. gang vi tænker stadig, men bliver nok pigerne som får lov at ringe på facetime og fortælle og vise scanningsbillede…glæder mig bare sådan
FrkZier skriver: gav dem? haha ikke noget da... Det er ikke en lov at man skal give gaver
Helt enig, en lille ny må da være gave nok i sig selv
Ingenting?
Vi fortalte det bare..
Øhm, ingenting? Og har heller aldrig hørt om nogen der gav noget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128