Hvad gav i de kommende bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
10 svar
11 synes godt om
20. november 2013

Pigent

Jeg er ikke gravid og skal heller ikke have børn nu, men har bare tænkt lidt på det.

Hvad gav i de kommende bedsteforældre da i fortalte dem at de skulle være bedsteforældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

JacobsMoar

Absolut ingenting.. Det er mig der har kvalme, bækkenløsning, uro i benene og forstoppelse (har jeg mon glemt noget ?! ) - nå jo, jeg er så kun 15 uger henne
Jeg burde have en gave hver morgen der gjorde dagen en smule nemmere/sjovere

Anmeld

20. november 2013

Lullaby

Nyheden.

Anmeld

20. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Pigent skriver:

Jeg er ikke gravid og skal heller ikke have børn nu, men har bare tænkt lidt på det.

Hvad gav i de kommende bedsteforældre da i fortalte dem at de skulle være bedsteforældre?

Kaffe og kage... 

Ej... Vi havde inviteret familien på kaffe og kage i forbindelse med min og min kærestes fødselsdag og det var der vi fortalte dem nyheden...

Da jeg i sin tid skulle fortælle familien at jeg var gravid med min første fik de heller ikke noget...

Anmeld

20. november 2013

FrkZier

Pigent skriver:

gav dem? haha ikke noget da... Det er ikke en lov at man skal give gaver

Anmeld

20. november 2013

(august)

1. gang intet andet end en opringning.

2. gang havde jeg lavet en body til vores datter på 10 mdr hvor det stå stod på at hun skulle være storesøster også terminsdato.

3. gang vi tænker stadig, men bliver nok pigerne som får lov at ringe på facetime og fortælle og vise scanningsbillede…glæder mig bare sådan 

Anmeld

20. november 2013

SjeBets

mine sviger forældre fik et chok og min mor fik lov til at få høre på min panik over jeg var blevet gravid, mens jeg hylede som en gal.

Anmeld

20. november 2013

(august)

FrkZier skriver:

gav dem? haha ikke noget da... Det er ikke en lov at man skal give gaver

Helt enig, en lille ny må da være gave nok i sig selv 

Anmeld

20. november 2013

AnthonsMor

Pigent skriver:

Ingenting?

Vi fortalte det bare..

Anmeld

20. november 2013

modesty

Pigent skriver:

Øhm, ingenting? Og har heller aldrig hørt om nogen der gav noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.