Kom med jeres pinlige "jeg-er-for-fuld" historier...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.880 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Honningblomst

og gerne dem hvor man lige pludselig bliver ædru og kan se sig selv udefra-griner-

Sidder her og kom til at tænke på en fest en gang...det er et stort tilløbsstykke her i området og der var 1000 mennesker og live-band...et band der vidst for flere årtier siden var hotte, men nu nærmest bare var en smule små-fesne...
Når, men frk. Eva var i strålende humør og meget tørstig...dansede og sang med en veninde og vi havde det så sjovt...
Jeg husker ikke præcis hvad der så skete...men pludselig blev jeg ærdu, stående på en scene i mere sjælden end køn duet med en meget lille, lidt for venlig gammel sangstjerne...hold op jeg blev klar i hovedet og måtte sande at sangstjerne nok aldrig lige bliver mig...-smiler

Har I ikke nogle gode historier her på en kedelig søndag, med lidt for længe til en god fest...

Knus..

PS Året efter kom jeg hjem med autografer fra alle medlemmer af Bamses venner...griner-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Bubbi

Den gang jeg stadig boede ude på landet, var jeg taget i byen i kbh med en veninde.
By turen tog dog en kedelig drejning, da min veninde blev alt for fuld og blev meget vred og sur og slog om sig efter alle. Og vupti med et var hun forsvundet.

Så jeg endte på hovedbanen hvor jeg pænt ventede 2 timer på det første tog skulle køre mod Frederikssund. Min venter tid gik med at jeg i mit lidt for gode humør, var lidt for flink over for de mennsker jeg snakkede med. Dengang arbejdede jeg hos DSB og kørte gratis med toget, så tænkte ikke over mine penge.
Velankommet til Frederikssund, måtte jeg sande at jeg kun havde mit hæve kort, og ikke dankort eller flere kontanter da det lå hos min veninde. Der var halvanden time til første bus, og hæve automaterne havde lukket om natten, så min plan om en taxa røg der.
Men intet kunne ødelægge mit gode humør, så jeg begyndte da at gå hjem. 9 mange lange kilometer i ikke så godt vejr. Men endnu ikke her var jeg ædru nok til det kunne slå mig ud.
Vel hjemme foran hoveddøren, går virkeligheden op for mig. Mine nøgler ligger da også hos min veninde.

Så hvad gør fulde Tina. Hun tager den da igennem en meget tæt voksede have, for at kravle op på taget, for at tage den igennem tag vinduet. Hvilket til alles advarsel man ikke skal gøre i høje sko, kjole og i fuld tilstand.
Jeg vågnede næste morgen med en flænset kjole, og en meget meget øm arm.
Ja den var så brækket i faldet og jeg var faldet i søvn da jeg ramte gulvet.

Anmeld

26. juli 2009

Harfeletten

Min 19års fødselsdag .. UHA ! 

Veinderne og jeg var taget i byen, på det stamdiskoteket, hvor jeg også arbejdede, dengang.
( Inden havde vi tre tøser siddet hos mig, og delt en kasse cult shakere.) 
 Alt gik strålende, og eftersom at jeg arbejdede der kunne jeg jo købe drinks mv. på det såkaldte 'P-nummer' (Personale nummer) og det blev brugt flittigt !
Det var en torsdag aften, så det var billigt i baren, og tanken om at vi skulle op i skole dagen efter, rørte os ikke - Jeg havde jo fødselsdag ! 
Nå, men aftenen gik lystigt, og jeg fik da også scoret min x's bedste ven - WUPS!
Omkring kl. 04.00 gik turen hjemad. Trods at vi kun havde 20 minutters gågang hjem, ja så tog det altså 2½ time denne gang .. Vi var faret vild !

Vi fik sovet en halv times tid, og så var det op, og have noget nyt makeup, ovenpå det gamle, forbi tanken og købe et rundstykke med smør og en kold cola, og så i skole .. YAY! :s
Da vi kom op på skolen, begyndte jeg at få vildt ondt i brystet, og jeg fik kramper og mit hjerte galoperede bare derud af.
Efter et par timer i den tilstand belsuttede min veninde sig for, at slæbe mig med på hospitalet, for at blive tjekket. Jeg kom derop, fik en masse dipidutter på brystet, for at måle mit hjerte osv. Mens den målte og målte, faldte min veninde og jeg selvfølgelig i søvn, i de berømte og dejlige sygehus senge.
Vi sov faktisk så tungt at vi slet ikke opdagede at en sygeplejeske kom og fjernede de der dipidutter fra mig igen ..
Efter 2 timer, blev vi vækket af en læge .. Han kiggede meget uroligt på mig, og så troede jeg min tid var forbi !
"Har du taget stoffer?" spurgte han. Jeg kiggede på ham med STORE spørgende øjne, og gav ham et bestemt nej ! (er meget imod det lort)
"Har du så drukket meget kaffe?" Spurgte han .. "Nej det er jeg slet ikke gammel nok til at drikke!" Svarede jeg med et smil på læben ..
"Men jeg har drukket masser af cult shakere" Sagde jeg så ..
Lægen smilet, og sagde "Du ved godt at en cult shaker svarer til 10 kopper kaffe, ik ?"
Wups wups, dumt dumt, Mette  ! Jeg havde simpelthen fået "Cult shaker Chok!"
Måtte derefter ringe til min chef for at høre hvor man cult shaker jeg havde købt på mit P-nummer aftenen før og guess what - 41 stk, var der blevet købt ! 
Efter et lettere chok, og et KÆMPE grineflip, gik veninderne og jeg igen på tanken, og købte alkohol til endnu en aften med sjov og spass ..
Det er ikke sådan lige at slå mig ud

Anmeld

26. juli 2009

ekzunz

Det her har jeg faktsik aldrig fortalt til nogen som helst....

Da jeg boede med min mand i Næstved, var vi en lørdag aften til grillfest hos nogle venner som boede 500-700 meter væk - der var bare en kirkegård imellem. Det var en meget hyggelig aften med grillet skaldyr, lækker rødvin og mange drinks bagefter. På et tidspunt blev min mand og min søster enige om at de hellere måtte gå hjem - og de andre gæster gik efterhånden også hjem. Men ikke Rikke - jeg skulle da feste -med mig selv og værten....Da kl. blev 6 gik jeg hjemad, men lige dér - midt på vejen -  -var der 3-4 unge mænd som jeg synes så frygteligt farlige ud. I min brandert turde jeg simpelthen ikke gå forbi, så jeg gemte mig bag et træ og vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre.....Men så fik jeg da den lyse ide at gå hen til et hus og banke på - for så kunne de da lige følge mig hjem..... Så jeg bankede og bankede på en dør - og en ikke særlig glad mand åbnede.....jeg talte meget og længe om mine STORE problemer, men han var lidt ligeglad.....tilsidst gik han dog med ud til vejen for at se hvad det var jeg var bange for - vejen var tom......og jeg sagde pænt tak for hjælpen og gik hjem iseng.....

Hold da op hvor var jeg flov da jeg vågende næste morgen - og min mand undrede sig over hvorfor jeg altid ville gå bag om kirkegåren det næste lange stykke tid.......Jeg var altså ca 26-27 år, og boede ikke særligt langt væk fra manden - og tanken om at møde ham var meget skræmmende..... Og jeg ville jo ikke ane hvis jeg mødte ham, for jeg kunne ikke huske hvordan han så ud.....

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

Znuzke skriver:

Det her har jeg faktsik aldrig fortalt til nogen som helst....

Da jeg boede med min mand i Næstved, var vi en lørdag aften til grillfest hos nogle venner som boede 500-700 meter væk - der var bare en kirkegård imellem. Det var en meget hyggelig aften med grillet skaldyr, lækker rødvin og mange drinks bagefter. På et tidspunt blev min mand og min søster enige om at de hellere måtte gå hjem - og de andre gæster gik efterhånden også hjem. Men ikke Rikke - jeg skulle da feste -med mig selv og værten....Da kl. blev 6 gik jeg hjemad, men lige dér - midt på vejen -  -var der 3-4 unge mænd som jeg synes så frygteligt farlige ud. I min brandert turde jeg simpelthen ikke gå forbi, så jeg gemte mig bag et træ og vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre.....Men så fik jeg da den lyse ide at gå hen til et hus og banke på - for så kunne de da lige følge mig hjem..... Så jeg bankede og bankede på en dør - og en ikke særlig glad mand åbnede.....jeg talte meget og længe om mine STORE problemer, men han var lidt ligeglad.....tilsidst gik han dog med ud til vejen for at se hvad det var jeg var bange for - vejen var tom......og jeg sagde pænt tak for hjælpen og gik hjem iseng.....

Hold da op hvor var jeg flov da jeg vågende næste morgen - og min mand undrede sig over hvorfor jeg altid ville gå bag om kirkegåren det næste lange stykke tid.......Jeg var altså ca 26-27 år, og boede ikke særligt langt væk fra manden - og tanken om at møde ham var meget skræmmende..... Og jeg ville jo ikke ane hvis jeg mødte ham, for jeg kunne ikke huske hvordan han så ud.....

HAHAHAHA tuder af grin... Den var god!!!

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

Min 19års fødselsdag .. UHA ! 

Veinderne og jeg var taget i byen, på det stamdiskoteket, hvor jeg også arbejdede, dengang.
( Inden havde vi tre tøser siddet hos mig, og delt en kasse cult shakere.) 
 Alt gik strålende, og eftersom at jeg arbejdede der kunne jeg jo købe drinks mv. på det såkaldte 'P-nummer' (Personale nummer) og det blev brugt flittigt !
Det var en torsdag aften, så det var billigt i baren, og tanken om at vi skulle op i skole dagen efter, rørte os ikke - Jeg havde jo fødselsdag ! 
Nå, men aftenen gik lystigt, og jeg fik da også scoret min x's bedste ven - WUPS!
Omkring kl. 04.00 gik turen hjemad. Trods at vi kun havde 20 minutters gågang hjem, ja så tog det altså 2½ time denne gang .. Vi var faret vild !

Vi fik sovet en halv times tid, og så var det op, og have noget nyt makeup, ovenpå det gamle, forbi tanken og købe et rundstykke med smør og en kold cola, og så i skole .. YAY! :s
Da vi kom op på skolen, begyndte jeg at få vildt ondt i brystet, og jeg fik kramper og mit hjerte galoperede bare derud af.
Efter et par timer i den tilstand belsuttede min veninde sig for, at slæbe mig med på hospitalet, for at blive tjekket. Jeg kom derop, fik en masse dipidutter på brystet, for at måle mit hjerte osv. Mens den målte og målte, faldte min veninde og jeg selvfølgelig i søvn, i de berømte og dejlige sygehus senge.
Vi sov faktisk så tungt at vi slet ikke opdagede at en sygeplejeske kom og fjernede de der dipidutter fra mig igen ..
Efter 2 timer, blev vi vækket af en læge .. Han kiggede meget uroligt på mig, og så troede jeg min tid var forbi !
"Har du taget stoffer?" spurgte han. Jeg kiggede på ham med STORE spørgende øjne, og gav ham et bestemt nej ! (er meget imod det lort)
"Har du så drukket meget kaffe?" Spurgte han .. "Nej det er jeg slet ikke gammel nok til at drikke!" Svarede jeg med et smil på læben ..
"Men jeg har drukket masser af cult shakere" Sagde jeg så ..
Lægen smilet, og sagde "Du ved godt at en cult shaker svarer til 10 kopper kaffe, ik ?"
Wups wups, dumt dumt, Mette  ! Jeg havde simpelthen fået "Cult shaker Chok!"
Måtte derefter ringe til min chef for at høre hvor man cult shaker jeg havde købt på mit P-nummer aftenen før og guess what - 41 stk, var der blevet købt ! 
Efter et lettere chok, og et KÆMPE grineflip, gik veninderne og jeg igen på tanken, og købte alkohol til endnu en aften med sjov og spass ..
Det er ikke sådan lige at slå mig ud

EEEEj hvor sjovt, har lavet nøjagtig det samme...også i baren hvor jeg arbejdede.... Bare til min 22års..

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

Nå her kommer så min

Jeg var 17år naiv og dådyrøjet, så glem at kunne komme ind på et diskotek... Hvad gør man så?... Tog med nogle veninder ned på en rigtig havne kneipe.... Og der blev drukket tæt... Mine veninder hvidste jo jeg var meget blufærdig.... så de regnede med at kunne vinde lidt gratis sprut på min regning....
Men fuld som jeg var gik jeg med på den...
Så aftenen på stedet endte med at jeg sad på baren i mit undertøj, efter at have smidt det på toilettet og svanset ind igennem hele lokalet...

Hvad jeg ikke opdagede var, at der blev taget billeder... Så den dag idag, hænger der et billede af mig, på deres wall off fame... Sidende på baren i BH og trusser.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.