Min 19års fødselsdag .. UHA !
Veinderne og jeg var taget i byen, på det stamdiskoteket, hvor jeg også arbejdede, dengang.
( Inden havde vi tre tøser siddet hos mig, og delt en kasse cult shakere.)
Alt gik strålende, og eftersom at jeg arbejdede der kunne jeg jo købe drinks mv. på det såkaldte 'P-nummer' (Personale nummer) og det blev brugt flittigt !
Det var en torsdag aften, så det var billigt i baren, og tanken om at vi skulle op i skole dagen efter, rørte os ikke - Jeg havde jo fødselsdag ! 
Nå, men aftenen gik lystigt, og jeg fik da også scoret min x's bedste ven - WUPS! 
Omkring kl. 04.00 gik turen hjemad. Trods at vi kun havde 20 minutters gågang hjem, ja så tog det altså 2½ time denne gang .. Vi var faret vild !
Vi fik sovet en halv times tid, og så var det op, og have noget nyt makeup, ovenpå det gamle, forbi tanken og købe et rundstykke med smør og en kold cola, og så i skole .. YAY! :s
Da vi kom op på skolen, begyndte jeg at få vildt ondt i brystet, og jeg fik kramper og mit hjerte galoperede bare derud af.
Efter et par timer i den tilstand belsuttede min veninde sig for, at slæbe mig med på hospitalet, for at blive tjekket. Jeg kom derop, fik en masse dipidutter på brystet, for at måle mit hjerte osv. Mens den målte og målte, faldte min veninde og jeg selvfølgelig i søvn, i de berømte og dejlige sygehus senge.
Vi sov faktisk så tungt at vi slet ikke opdagede at en sygeplejeske kom og fjernede de der dipidutter fra mig igen .. 
Efter 2 timer, blev vi vækket af en læge .. Han kiggede meget uroligt på mig, og så troede jeg min tid var forbi !
"Har du taget stoffer?" spurgte han. Jeg kiggede på ham med STORE spørgende øjne, og gav ham et bestemt nej ! (er meget imod det lort)
"Har du så drukket meget kaffe?" Spurgte han .. "Nej det er jeg slet ikke gammel nok til at drikke!" Svarede jeg med et smil på læben ..
"Men jeg har drukket masser af cult shakere" Sagde jeg så ..
Lægen smilet, og sagde "Du ved godt at en cult shaker svarer til 10 kopper kaffe, ik ?"
Wups wups, dumt dumt, Mette ! Jeg havde simpelthen fået "Cult shaker Chok!"
Måtte derefter ringe til min chef for at høre hvor man cult shaker jeg havde købt på mit P-nummer aftenen før og guess what - 41 stk, var der blevet købt ! 
Efter et lettere chok, og et KÆMPE grineflip, gik veninderne og jeg igen på tanken, og købte alkohol til endnu en aften med sjov og spass ..
Det er ikke sådan lige at slå mig ud 
Anmeld