Så belastende! !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
13 svar
2 synes godt om
20. november 2013

MyLove E

Jeg har siden i mandags ikke rigtig haft nogen stemme.
Det er meget svært at snakke med Elias, og han er også meget inde i " jeg gider ikke høre hvad du siger mor- perioden" Så bare det at få kontakt til ham er svært.

Hans far kan stadig ikke altid forstå ham, han pleje bare nogen gange bare lade som ingenting eller spørger mig hvad han siger.

(Han lader selvfølgelig ikke som ingenting hvis Elias taler direkte til sin far)
Det er bare så hårdt og anstrengt.
Min mand siger også hele tiden tuæ mig nåt jeg hvisker (fot det er alt jeg kan) " hvad siger du"

Ihh så hør dog efter pg hjælp mog lidt. Lægen har sagt det kan tag en uge ca

BROK BROK BROK! !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Masig

MyLove E skriver:

Det er meget svært at snakke med Elias, og han er også meget inde i " jeg gider ikke høre hvad du siger mor- perioden" Så bare det at få kontakt til ham er svært.

Hans far kan stadig ikke altid forstå ham, han pleje bare nogen gange bare lade som ingenting eller spørger mig hvad han siger.

(Han lader selvfølgelig ikke som ingenting hvis Elias taler direkte til sin far)
Min mand siger også hele tiden tuæ mig nåt jeg hvisker (fot det er alt jeg kan) " hvad siger du"

BROK BROK BROK! !!!!

Du staver/skriver ligeså godt som du snakker, er det gået i fingrene??? 

Ej det er træls, jeg hader når man mister stemmen... Man har egentlig bare lyst til at gemme sig et sted til det er overstået... Men nu har jeg også en mand, der uden tvivl ville mobbe mig 24/7 så længe det stod på....!!! Og så bliver man sur og vil råbe af ham, og ja så mobber han jo endnu mere, fordi man ikke kan.... 

God bedring 

Anmeld

20. november 2013

MyLove E

Masig skriver:

Du staver/skriver ligeså godt som du snakker, er det gået i fingrene??? 

Ej det er træls, jeg hader når man mister stemmen... Man har egentlig bare lyst til at gemme sig et sted til det er overstået... Men nu har jeg også en mand, der uden tvivl ville mobbe mig 24/7 så længe det stod på....!!! Og så bliver man sur og vil råbe af ham, og ja så mobber han jo endnu mere, fordi man ikke kan.... 

God bedring 

Nu mobber du :-D

Men det er så træls. Jeg har også meget ondt. .

Anmeld

20. november 2013

SP10

Profilbillede for SP10
MyLove E skriver:

BROK BROK BROK! !!!!

Hej..

Ihh hvor jeg kender det med og miste stemmen.
Det er så frusterende når man ikk kan sige noget..
Men fik at vide første gang jeg mistede stemmen at det slider lige så meget på stemmebåndet når man visker, så det er bedst og tie Helt stille.
Ved godt det er svært når man har børn (har selv 2), det var noget af en udfordring og komme ud ad døren, her for 2 uger siden hvor den var væk.

Håber for dig den snart er tilbage

Anmeld

20. november 2013

MyLove E

SP10 skriver:

Hej..

Ihh hvor jeg kender det med og miste stemmen.
Det er så frusterende når man ikk kan sige noget..
Men fik at vide første gang jeg mistede stemmen at det slider lige så meget på stemmebåndet når man visker, så det er bedst og tie Helt stille.
Ved godt det er svært når man har børn (har selv 2), det var noget af en udfordring og komme ud ad døren, her for 2 uger siden hvor den var væk.

Håber for dig den snart er tilbage

Jeg synes også det er svært. Jeg prøver at være stille..

Men det er svært. .

Anmeld

20. november 2013

Masig

MyLove E skriver:

Nu mobber du :-D

Men det er så træls. Jeg har også meget ondt. .

Nej da, jeg prikker bare lidt til dig 

Ja halsen er jo overbelastet, så man er jo lidt øm... Det er træls, men en god undskyldning for bare at sidde under tæppet med en god kop te eller andet varmt og godt 

Anmeld

20. november 2013

MyLove E

Masig skriver:

Nej da, jeg prikker bare lidt til dig 

Ja halsen er jo overbelastet, så man er jo lidt øm... Det er træls, men en god undskyldning for bare at sidde under tæppet med en god kop te eller andet varmt og godt 

Det rigtig. Har jeg også gjort.
Men skal på arbejde i morgen. .

Anmeld

20. november 2013

Masig

MyLove E skriver:

Det rigtig. Har jeg også gjort.
Men skal på arbejde i morgen. .

Øv bøv... Masser af te med på arbejde 

Anmeld

20. november 2013

MyLove E

Masig skriver:

Øv bøv... Masser af te med på arbejde 

Er i arbejdes prøvning så det er heldigvis kun 3 timer;-)

Anmeld

20. november 2013

Masig

MyLove E skriver:

Er i arbejdes prøvning så det er heldigvis kun 3 timer;-)

Nårh, ja så kan du bare drikke te til morgen og så igen når du kommer hjem 

Jeg har faktisk også lidt små ondt i halsen idag så tror da også lige jeg vil lave mig en kop te.. Skulle helst ikke miste stemmen jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.