Har en baby på lige knap en månede, som bare IKKE vil sove om natten

Hun er flaskebarn, og får flaske hver 3.-4. time. Hun får en flaske på 135 ml ved 20 tiden, hvorefter vi lægger hende i hendes seng, og så sover hun fint til klokken er 23-23.30, hvor hun så får en flaske mere på 135 ml. Så sover hun ellers ikke derefter.

Hun kan sagtens være vågen til klokken er 1.30-2.00, hvor hun bare ligger og pyller/græder.. Har hende flere gange oppe og bøvse, hvis det nu er sådan en der er i klemme. Giver hende også ren ble efter hvert måltid, så det burde ikke være det?

hvis hun endelig falder lidt hen, og jeg så slukker lyset, begynder hun igen. Hun bruger sut, og den giver jeg hende når hun nu begynder at blive urolig. Den får hun lige så hurtigt spyttet ud, eller så græder hun bare med den i munden. Det ender så med, at hun ligger vågn fra måltidet ved 23 tiden, indtil næste måltid ved 2-3 tiden. Altså Med pyller og gråd. En time efter hun så har spist om natten, holder hun endelig op, og giver hendes mor og far mulighed for at sove. Min kæreste er begyndt at sove i stuen, fordi han skal op kl. 5, og får derfor intet søvn pga hende, hvis han ligger i soveværelset med os.. Det er vanvittigt frustrerende! Og jeg er tæt på at give mig til at tude om natten, hvor hun bare ligger og skriger ustoppeligt

hun er begyndt at ligge ved siden af mig i vores seng. Det hjælper en smugle. Men er bare en dårlig vane..

Så mødre derude - HJÆLP!! Hvad kan det dog være? Er desperat efter nattesøvn efterhånden
Anmeld