Så tag dog jeres penge, please :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
1 synes godt om
20. november 2013

Troldemommi

i Torsdags bestilte min mand en ny bærbar computer da den gamle var faldet på gulvet og var gået i udu, træls men det er jo hvad der kan ske.

vi modtager den nye i mandag formiddag med posten og det er fint, men vi undrer os, for de har endnu ikke trukket pengene på vores konto, er det ikke lidt underligt?

Jeg vil bare gerne have de tager deres penge for vil ikke snyde dem eller være uærlig, jeg har ringet til dem to gange men kan ikke komme igennem og overvejer nu at skrive til dem.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

TNBC

Monica P skriver:

i Torsdags bestilte min mand en ny bærbar computer da den gamle var faldet på gulvet og var gået i udu, træls men det er jo hvad der kan ske.

vi modtager den nye i mandag formiddag med posten og det er fint, men vi undrer os, for de har endnu ikke trukket pengene på vores konto, er det ikke lidt underligt?

Jeg vil bare gerne have de tager deres penge for vil ikke snyde dem eller være uærlig, jeg har ringet til dem to gange men kan ikke komme igennem og overvejer nu at skrive til dem.

Monica

jeg bestilte noget i onsdags, pengene er ikke blevet trukket, men jeg har heller ikke fået noget. og det irritere mig.. (da min søster fik sit 3dage efter hun havde bestilt fra samme sted)

men kan godt forstå at du gerne vil have at de bliver trukket.. men mærkeligt at i har fået den, hvis de ikke er blevet trukket

Anmeld

20. november 2013

Troldemommi

Yurie skriver:

jeg bestilte noget i onsdags, pengene er ikke blevet trukket, men jeg har heller ikke fået noget. og det irritere mig.. (da min søster fik sit 3dage efter hun havde bestilt fra samme sted)

men kan godt forstå at du gerne vil have at de bliver trukket.. men mærkeligt at i har fået den, hvis de ikke er blevet trukket

ja vil jo bare gerne have denne sag ud af verden

Monica

Anmeld

20. november 2013

TNBC

Monica P skriver:

ja vil jo bare gerne have denne sag ud af verden

Monica

har du snakket med din bank?

men forstår dig fuldt ud.

jeg vil bare gerne have mine ting, da jeg skal bruge dem næste uge.

Anmeld

20. november 2013

Morigen

Monica P skriver:

Monica

Prøv og vent et par dage og se, hvis den er sendt fra leverandøren kan det godt tage lidt længere tid før de trækker pengene.
Jeg oplevede det i foråret, med en pc, pengene blev trukket en uge efter jeg modtog den. Og den var sendt fra leverandøren og ikke firmaet den var bestilt ved.

Anmeld

20. november 2013

Troldemommi

Yurie skriver:

har du snakket med din bank?

men forstår dig fuldt ud.

jeg vil bare gerne have mine ting, da jeg skal bruge dem næste uge.

Nej har dog ikke snakket med min bank

Vi må da håbe du snart modtager dine varer så

Monica

Anmeld

20. november 2013

TNBC

Monica P skriver:

Nej har dog ikke snakket med min bank

Vi må da håbe du snart modtager dine varer så

Monica

jeg skal ned og snakke med min. det kan være de kan give et svar på, hvorfor pengene ikke er blevet trukket..

ja det håber jeg også.

Anmeld

20. november 2013

Troldemommi

Morigen skriver:

Prøv og vent et par dage og se, hvis den er sendt fra leverandøren kan det godt tage lidt længere tid før de trækker pengene.
Jeg oplevede det i foråret, med en pc, pengene blev trukket en uge efter jeg modtog den. Og den var sendt fra leverandøren og ikke firmaet den var bestilt ved.

så giver jeg dem lige et par dage mere Tak for info

Monica

Anmeld

20. november 2013

Trekløver(:

Monica P skriver:

Monica

Vi bestilte en sofa sidste onsdag, og sofaen kom lørdag morgen, og der er heller ikke trukket penge fra min konto endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.