Hmm forvirret :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2013

Anonym trådstarter

Hej baby-brugere

Endnu et forvirret og anonymt indslag fra mig

Jeg ville i dag være 4+2 (hvis jeg da har forstået udredningen rigtigt). Sidste menstruationsdag første dag var den 20/10-13. Men endnu ingen positiv graviditetstest, kun efter tid. Skulle have haft min menstruation i søndags, men endnu ikke kommet og ingen tegn på den er på vej, har tilgenglæld de sidste par dage haft gulligt udflåd, har skiftet indlæg 1-2 gange om dagen. Ved nogen hvad det "betyder"? Og her kommer det mærkelig har haft positiv ægeløsningstest den 12-13-14, så vidt jeg kan aflæse dem  - Tror ikke på jeg er gravid, da vi har prøvet i 10 mdr. uden held så hvorfor skulle den være der denne gang?! Tænker bare min menstruation er forsinket selvom den kun har været det engang før med så mange dage. Normalt kun +1 eller -1 dag. 

Ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, ud med frustrationerne og se om det er mig der er ved at blive sindsyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

MarieLouise

Jeg testede først positiv 4+6 så det kan nå at komme endnu testede 4+0 og der var den bragende negativ! Krydser fingre

Anmeld

20. november 2013

Anonym trådstarter

MarieLouise skriver:

Jeg testede først positiv 4+6 så det kan nå at komme endnu testede 4+0 og der var den bragende negativ! Krydser fingre

ja okay - Har bare snart brug for en positiv test eller min menstruation, så jeg kan få lidt vished, syntes ikke min krop plejer at være så "underlig", har normalt styr på hvornår min menstruation kommer. Men må være tålmodig et par dage endnu 4+6 eR det en uge efter forventet menstruation? Har ikke helt styr på den udregning der

Anmeld

20. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

ja okay - Har bare snart brug for en positiv test eller min menstruation, så jeg kan få lidt vished, syntes ikke min krop plejer at være så "underlig", har normalt styr på hvornår min menstruation kommer. Men må være tålmodig et par dage endnu 4+6 eR det en uge efter forventet menstruation? Har ikke helt styr på den udregning der

5+0 er en uge

6+0 er en uge mere osvosv

Anmeld

20. november 2013

MarieLouise

4+6 er 4 uger og 6 dage efter min sidste mens første dag altså omkring 6 dage efter forventet mens hvis cyklus er på 28 dage

Anmeld

21. november 2013

Frk. Borup

jeg testede positivt 5+0, altså en uge efter forventet mens (og 22 dage efter ægløsning)

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

Frk. Borup skriver:

jeg testede positivt 5+0, altså en uge efter forventet mens (og 22 dage efter ægløsning)

Okay det er på søndag for mig. Men har ingen tegn på det, men kan jo nå at komme endnu. Det der forvirre mig også er de 3 positive ægløsningstest 3 dage i streg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.