Overtøj i bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

PernilleogLouis

Nej ikke endnu - vinterjakke og termobukser også har han et par hummel sko med for i - tror vi venter lidt med flyverdragt og vinterstøvler - han er en varm dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Momo

om morgen når vi går har de flyverdragter på, men når de skal ud og lege om eftermiddagen har de vinterjakke og termobukser på. 

Anmeld

20. november 2013

VIPpigen

Vores børnehave bad om at få flyverdragt om. Så den fik hun med tror sidste mandag. Alle børnene har flyverdragt på deromme nu, og min datter er ellers meget varm. Måtte faktisk diskutere med hende i morges (eller hvertfald forklare) omkring handsker. Hun hader at have dem på, men det skulle hun simpelthen i dag.

Selv jeg mangler en flyverdragt om morgenen når jeg cykler afsted med hende. Den store vinterjakker er hvertfald fundet frem til mig, og huen må også på snart

Anmeld

20. november 2013

Tip!

Min søn har brugt hans flyverdragt flere dage i børnehaven nu... 

Men det er helt og holdent pædagogerne der styre det.. Jeg er der jo ikke til at mærke vejret på deres legeplads.. 

Derfor har han også termotøj, regntøj, softshell jakke, vinterjakke og flyverdragten i børnehaven.. Plus huer og vanter... Det fylder godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.