"Knock Out" (Game)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2013

MorDk

Jeg sidder her og raser... det er en fuldstændig vanvittig verden vi lever i. Nu er The "Knock Game" blevet en trend (USA) Men lur mig om vi ikke også kommer til at opleve dette i DK. (Det har sikkert allerede fundet sted x flere)

Uskyldige mennesker bliver slået ned (K.O'et) Jeg er målløs!

Hvad fanden sker der i hovedet på folk? Kan "kedsomhed" virkelig fører til vold? Ejjj men jeg fatter det ikke! Ufatteligt!

Har I hørt om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Jeg sidder her og raser... det er en fuldstændig vanvittig verden vi lever i. Nu er The "Knock Game" blevet en trend (USA) Men lur mig om vi ikke også kommer til at opleve dette i DK. (Det har sikkert allerede fundet sted x flere)

Hvad fanden sker der i hovedet på folk? Kan "kedsomhed" virkelig fører til vold? Ejjj men jeg fatter det ikke! Ufatteligt!

Har I hørt om det??

Læste godt om det igår - jeg blev først bare chokeret - derefter bange - tænkt hvis det skete for en tæt på (eller egentlig også andre man bare kender lidt)

TÆNKT AT VÆRE DET FORKERTE STED DET FORKERTE TIDSPUNKT - ved man kan sige det om andre ting også, såsom i trafikken, men her er det VOLD med vilje - VOLD TIL DØDE måske

Anmeld

20. november 2013

MyLove E

Ja der har kørt links på Facebook om det.
Det er en vilder og mere SINDSSYG udgave af happy slapping..
VANVITTIGT! !!!!!!

Anmeld

20. november 2013

PrincessTanja

MorDk skriver:

Har I hørt om det??

EIIIIIIIIIII!! Bliver da ligeså forarget som dig.. Hvad skal det gøre godt for?

Jeg MENER og kunne huske en anti-vold-kampagne i Dk på et tidspunkt, hvor man udviklede et lille spil - det hed vist "Hit the Bitch" for og mindske vold mod kvinder, så var det vist meningen mænd kunne gå derind i spillet og få afløb for deres vrede. DET syntes jeg var forrykt.. Tror da virkeligt ikke på det ville have nogen effekt.

Anmeld

20. november 2013

PrincessTanja

Yup her er det http://www.hitthebitch.dk/ hvis nogen blev nysgerrige.. Det er nok ikke så brutalt som det du nævner, men synes stadig det går i samme "kasse" - grotesk verden vi lever i.

Anmeld

20. november 2013

MorDk

PrincessTanja skriver:

EIIIIIIIIIII!! Bliver da ligeså forarget som dig.. Hvad skal det gøre godt for?

Jeg MENER og kunne huske en anti-vold-kampagne i Dk på et tidspunkt, hvor man udviklede et lille spil - det hed vist "Hit the Bitch" for og mindske vold mod kvinder, så var det vist meningen mænd kunne gå derind i spillet og få afløb for deres vrede. DET syntes jeg var forrykt.. Tror da virkeligt ikke på det ville have nogen effekt.

SYGT!!

Anmeld

20. november 2013

MorDk

PrincessTanja skriver:

Yup her er det http://www.hitthebitch.dk/ hvis nogen blev nysgerrige.. Det er nok ikke så brutalt som det du nævner, men synes stadig det går i samme "kasse" - grotesk verden vi lever i.

USMAGELIGT!!!!

Anmeld

20. november 2013

PrincessTanja

MorDk skriver:

USMAGELIGT!!!!

Virkeligt!!

Anmeld

20. november 2013

MorDk

PrincessTanja skriver:

Virkeligt!!

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde...

Hvem fanden sidder og laver sådan noget lort?

Så står der .... spillet er uegent for mindre børn. Ej men sådan et spil bør slet ikke finde sted! Sys det er SÅ langt ude!

Anmeld

20. november 2013

Loa

Gud har jeg aldrig hørt om

Handler det "bare" om at slå tilfældige mennesker eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.