Jeg har for første gang haft et one night stand i 4 år.... Og jeg er bange for jeg er blevet gravid..... Jeg har spiral, så tænkte "der sker ikke noget" .... Men det kan der jo godt, har jeg hørt.... Og nu har jeg simpelthen SÅ meget kvalme, ligesom i min første graviditet (har en søn), alle symptomerne er der...
Jeg kender ikke manden OVERHOVED, vidste ikke engang hvad han hed da vi vågnede dagen efter (Men en af mine veninder kender ham, så har fået lidt af vide).. det var en girls night out, og der blev simpelthen festet som teenagere... Pinligt....
Men nu tænker jeg jo alt muligt, HVIS jeg er gravid... Så for det første ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Har ikke lyst til at have et barn med en jeg ikke kender, men har heller ikke lyst til at få en abort.... Lige gyldig hvad jeg vælger, synes i så jeg bør opsøge ham og snakke med ham om det? Også selvom jeg vælger abort? ....
Har altid følt manden er en lige så stor del af det som kvinden... Men nu hvor jeg slet ikke kender ham, synes jeg faktisk det virker rigtig rigtig rigtig akavet....
Hjælp den fulde dumme.... Æv! Troede jeg aldrig jeg skulle kalde mig selv....
Anmeld