Ja, så har jeg endnu et spørgsmål! Er mildest talt træt af min krop... For efter diverse små-"blødninger" 6 dage efter æl og 9 dage frem, to dage over tid og med diverse symptomer, der jo så var ren indbilding, fik jeg fredag min mens. Var meget oppustet og fik den der tyngende fornemmelse. Blødte ikke så kraftigt som jeg plejer, og blodet havde en helt anden farve en sædvanligt (mere "lilla"/"kirsebær" hvis det giver mening). Over middag forsvandt den oppustede fornemmelse, og det begyndte (igen som den sidste uge) at trække ud i æggestokkene samtidig med den samme ømhed ved skambenet som jeg også har haft. Lørdag formiddag blødte jeg som normalt, men knap så meget om eftermiddagen. Lørdag aften tog jeg til fest og drak alkohol, og mens stoppede, men Det plejer det når jeg indtager alkohol. MEN-der er stadig ikke kommet mere! Jeg er stadig øm ved hofterne og det føjes som om det trækker i dem/æggestokkene, har on/off også den her "anspændte" fornemmelse lige ved/over skambenet, og det føles som om der Bliver trukket i en snor der er sat fast herfra og til et punkt ca. 4 cm under navlen, og jeg har /følsomme brystvorter. Smed p-pillerne start maj, men jeg endnu aldrig hverken denne gang eller da jeg forsøgte at blive gravid med min søn, oplevet en mens som denne.
Og nu til mit spørgsmål ;-) : andre der oplever ømhed i hofterne og den der "trækkende" fornemmelse samt ømme brystvorter når I har mens? Og at mens går fra fast at vare 4 dage både på og uden piller til lidt over et døgn? Og ændre farve? Er ved at være lidt nervøs for, at der er noget alvorligt galt....
Anmeld