Kaya-19 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
6 synes godt om
19. november 2013

k&k&k&k

En Update af Kaya tror ikke jeg har lavet nogen siden hun blev født

Hun er en dejlig pige med et STORT temperament! Hun ved hvad hun vil og jeg tror hendes 2-års trods er begyndt at skinne igennem! Der skal nogle gange MEGET til at overbevise hende om at vi skal den samme vej hvis hun har valgt noget andet

Hun blev jo storesøster en måned efter hun blev et år, og det har hun bare klaret så flot! Vi har ikke kunnet mærke det på hende overhovedet og hun elsker hendes lillebror! Han skal hele tiden kysses og krammes - det varmer så meget!

Hendes sprog har også taget fart! De sidste par uger har hun lært så mange ord. Hun kan bla. sige: baba(far), morba(morfar), bil, bad, mad, tak for mad, bou(bog), klapvun(klapvogn), bad, lus(lys), kristian(lillebror), krammer, bøs tander(børste tænder), vov, ænder, ble af, jakke af, jakke U(jakke på), stømp(strømpe), og en masse andre ord. Det eneste hun ikke vil sige er mor

Jeg elsker dette lille væsen så højt og jeg føler mig lykkelig i hendes selskab!

Til sidst billeder:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

LilleSmølf

Hvor er de fine sammen (:

Anmeld

20. november 2013

TNBC

k&k&k&k skriver:

En Update af Kaya tror ikke jeg har lavet nogen siden hun blev født

Hun er en dejlig pige med et STORT temperament! Hun ved hvad hun vil og jeg tror hendes 2-års trods er begyndt at skinne igennem! Der skal nogle gange MEGET til at overbevise hende om at vi skal den samme vej hvis hun har valgt noget andet

Hun blev jo storesøster en måned efter hun blev et år, og det har hun bare klaret så flot! Vi har ikke kunnet mærke det på hende overhovedet og hun elsker hendes lillebror! Han skal hele tiden kysses og krammes - det varmer så meget!

Hendes sprog har også taget fart! De sidste par uger har hun lært så mange ord. Hun kan bla. sige: baba(far), morba(morfar), bil, bad, mad, tak for mad, bou(bog), klapvun(klapvogn), bad, lus(lys), kristian(lillebror), krammer, bøs tander(børste tænder), vov, ænder, ble af, jakke af, jakke U(jakke på), stømp(strømpe), og en masse andre ord. Det eneste hun ikke vil sige er mor

Jeg elsker dette lille væsen så højt og jeg føler mig lykkelig i hendes selskab!

Til sidst billeder:

Meget søde børn.

Kan godt følge dig det med at barnet ikke kan sige ens navn(mor). Min nevø kunne sige alle andres navne end mit(Han kunne sige halvdelen af det) men det fordi jeg var der hele tiden, så han havde ikke brug for at sige mit navn. han savnede mig ik.)

Anmeld

21. november 2013

k&k&k&k

LilleSmølf skriver:

Hvor er de fine sammen (:

Mange tak

Er også stolt!

Anmeld

21. november 2013

k&k&k&k

Yurie skriver:

Meget søde børn.

Kan godt følge dig det med at barnet ikke kan sige ens navn(mor). Min nevø kunne sige alle andres navne end mit(Han kunne sige halvdelen af det) men det fordi jeg var der hele tiden, så han havde ikke brug for at sige mit navn. han savnede mig ik.)

Det giver så meget mening!

Det havde jeg ikke tænkt på!

Tak for at redde mit hjerte

Anmeld

21. november 2013

TNBC

k&k&k&k skriver:

Det giver så meget mening!

Det havde jeg ikke tænkt på!

Tak for at redde mit hjerte

Selv tak...

Atid dejligt at redde nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.