Fuck de følelser, lad mig komme videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
2 synes godt om
19. november 2013

Sunsmile

Hvor er jeg træt af at prøve på at blive gravid, det æder mig op indvendig, når jeg oplever nogle jeg kender bliver gravide og får børn, mens jeg har prøvet længere tid. Har mistet en gang, og har været til gynækolog og fået at vide at det er ok. Min kæreste er tjekket og er ok, sædprøve ku dog ha været lidt bedre. Men det hele er er iorden og så sker der bare intet. Jeg har ønsket at blive gravid de sidste 2 år. Og jeg får bare lort og lagkage. Undskyld mit sure opstød, havde sku bare sådan brug for at få noget luft.
Nogle gode råd til hvordan jeg kommer videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Rødhætte

Sunsmile skriver:

Hvor er jeg træt af at prøve på at blive gravid, det æder mig op indvendig, når jeg oplever nogle jeg kender bliver gravide og får børn, mens jeg har prøvet længere tid. Har mistet en gang, og har været til gynækolog og fået at vide at det er ok. Min kæreste er tjekket og er ok, sædprøve ku dog ha været lidt bedre. Men det hele er er iorden og så sker der bare intet. Jeg har ønsket at blive gravid de sidste 2 år. Og jeg får bare lort og lagkage. Undskyld mit sure opstød, havde sku bare sådan brug for at få noget luft.
Nogle gode råd til hvordan jeg kommer videre.

Har ingen råd men vil bare give dig en stor.

Vi kæmpet kun i 7 mdr første gang, og det synes jeg var psykisk hårdt. 

Håber snart det bliver din tur til at stå med de 2 gyldne streger

Anmeld

20. november 2013

Sunsmile

Rødhætte skriver:

Har ingen råd men vil bare give dig en stor.

Vi kæmpet kun i 7 mdr første gang, og det synes jeg var psykisk hårdt. 

Håber snart det bliver din tur til at stå med de 2 gyldne streger

Tak for svaret.

Jeg blir sku bare depri når dem jeg omgåes bliver gravide og får børn. Men nu har jeg snakket med et par stykker om det, tænker at det er den bedste måde at komme videre på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.