udflåd efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

Det her er lidt meget personligt aå er lige anonym. 

Fødte for 2 uger siden og synes at mit udflåd lugter .. er det normalt mens kroppen renser ud eller ..??Håber I vil svare selvom det er personligt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Anonym trådstarter

19. november 2013

Ummi

Jeg ville faa det tjekket hos laegen for at udelukke infektion.

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Ummi skriver:

Jeg ville faa det tjekket hos laegen for at udelukke infektion.

Tænker det samme. Bare irriterende man har en mandlig læge

Anmeld

19. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tænker det samme. Bare irriterende man har en mandlig læge

Din læge er der for at hjælpe dig! Der er intet irriterende i at have en mandlig læge, han er garanteret ligeså top professionel som en kvindelig

Jeg har en mandlig læge, og da jeg var til 8 ugers tjek måtte han både have en finger op i det ene og det andet hul fordi jeg selv havde en følelse af at jeg var skruet helt forkert sammen dernede.. Og ja, det var pisse pinligt, men man må bide i det sure æble for at være sikker på, at man er ok

Men jeg ville også gå til læge!

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Din læge er der for at hjælpe dig! Der er intet irriterende i at have en mandlig læge, han er garanteret ligeså top professionel som en kvindelig

Jeg har en mandlig læge, og da jeg var til 8 ugers tjek måtte han både have en finger op i det ene og det andet hul fordi jeg selv havde en følelse af at jeg var skruet helt forkert sammen dernede.. Og ja, det var pisse pinligt, men man må bide i det sure æble for at være sikker på, at man er ok

Men jeg ville også gå til læge!

Selvfølgelig.. er helt enig. Og ringer op imorgen og får en tid.. tænkte bare om der var andre der havde oplevet det samme

Anmeld

19. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Selvfølgelig.. er helt enig. Og ringer op imorgen og får en tid.. tænkte bare om der var andre der havde oplevet det samme

Ikke med udflåd, mit blod lugtede ikke ret rart, men det sagde de på sygehuset det var helt normalt.. 

Har heller ikke lige hørt fra nogen, at deres udflåd er mere ildelugtende efter fødsel end før

Anmeld

19. november 2013

Annemette07

Anonym skriver:

Hej alle

Det her er lidt meget personligt aå er lige anonym. 

Fødte for 2 uger siden og synes at mit udflåd lugter .. er det normalt mens kroppen renser ud eller ..??Håber I vil svare selvom det er personligt :/

Det kan være svamp :-) det er der en del der får efter fødslen :-)

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Det kan være svamp :-) det er der en del der får efter fødslen :-)

Det var også min tanke. . Må se hvad lægen siger :/

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Ikke med udflåd, mit blod lugtede ikke ret rart, men det sagde de på sygehuset det var helt normalt.. 

Har heller ikke lige hørt fra nogen, at deres udflåd er mere ildelugtende efter fødsel end før

Har googlet lidt og der er en del der har oplevet det. Og det er højst sandsynligt infektion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.