Ja, dette indlæg henvender sig måske bedst til dem der står eller har stået i samme situation som jeg.
Min mand som jeg har været sammen med i over 7 år har fået tilbudt et nyt job, et job hvor han er væk mandag-fredag og nogle få uger mandag-torsdag, han spørger så mig hvad jeg syntes og jeg ved hverken om jeg skal grine eller græde

Vi har sammen en pige på 14 måneder, som er MEGET mor glad, dvs, alt hvad der omhandler hende er noget jeg gør, jeg står i forvejen for alt det huslige, børnepasning osv..
Lige nu har han et 7-15 job, som andre "Normale" folk..
Jeg har ALTID sagt at hvis han fandt et job hvor han var væk mere en 1 måned, måtte vi stoppe forholdet, for jeg har brug for at være sammen med en, at have en at snakke med og har brug for den tryghed han giver mig..
Jeg ved godt alt dette får det hele til at lyde som om at jeg ikke vil have han takker ja, men det ønsker jeg da helt sikkert han skal for der er også fordele:
- Det er hans drømmejob.
- Det giver os en del flere penge, hvilket vil gøre vores situation bedre da vi lige har købt hus.
- Hans bedste ven/forrige kollega arbejder der også.
Men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg mener, eller syntes..
For på en måde er det da fedt, men kan jeg undvære ham? kan jeg lave mig om til 80% alenemor??
Så vil gerne høre fra jer som står i lign situation, hvordan gør i, hvad er hårdt ved det og hvad syntes i om det?