Hvor det dog ændre en at blive mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Mum33

I går var så dagen, hvor vi skulle til vores 1. fest+efterfølgende bytur, efter vi har fået Noah(7 mdr). Vi glædede os helt vildt. Mormor var booket, benene barbaret og stemningen var høj, da vi hånd i hånd drog afsted for at genoptage vores socialliv.

Så sidder jeg her dagen derpå, men semi tømmermænd og tænker "i guder hvor er jeg blevet gammel". Jeg hørte overhovedet ikke til i Jomfu Ane gade længere  Men hvor er jeg dog glad for, at man så sidder her. Med mand, pizza og verden dejligste lille Noah, der sidder i sin kravlegår og siger som en fugl, mens han slår om sig med sine små buttede arme.

Bare så underligt, at noget man har glædet sig til så længe og så pludselig finder ud af, at man jo ikke længere er den person.

Men vi gik smilende hjem. Hånd i hånd og røg en cigaret og blev enige om, at nok var vi ikke længere festerens mestre, men hold da op hvor er vi lykkelige. Lige nu.

Bare lidt småfilosofi fra mig af, men jeg sidder her med tømmermænd og venter på der kommer barenedåb 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Honningblomst

Øvelse gør mester...både udi festens evner men også evnerne til at finde steder med ligesindede-griner
Synd det ikke lige var det du forventede men sådan synes jeg tit det er hvis man har glædet sig meget...en eftermiddagshygge som ender med at være en tur ud og danse, synes jeg tit er det bedste...
Men jeg ændrede mig nu heller ikke på det her område efter jeg fik børn...
Skal I til barnedåb nu??
Knus og god dag....smiler

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Kender det alt for godt. havde også sådan en bytur efter vi havde fået Emil, skulle rigtig ud at hygge med en veninde imens Frank blev hjemme med Emil. Men var slet ik det samme som før, ville hellere sidde derhjemme og hygge lidt om familien osv.

Men er da dejligt at i hyggede jer alligevel sammen, det betyder jo også en del, og godt at i har samme holdning til det

Syntes barnedåben kommer lidt sent gør den ik? er da ik normalt at blive døbt på den tid af dagen

Anmeld

26. juli 2009

Mum33

Jo det er først 17.30 ! Mærkeligt. Troede eller jeg skulle se på kjoler hele dagen

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Jo det er først 17.30 ! Mærkeligt. Troede eller jeg skulle se på kjoler hele dagen

Ja, syntes da de andre har været om formiddagen

Anmeld

26. juli 2009

Tina2

Ja, der er visse ting der ændrer sig..... Vil nu også sige jeg begge gange har haft svært ved at "give fuld skrue" i byen før mine børn har været lidt større:-)

Nu er de 5 og 2 år og jeg har slet ingen problemer når jeg er i byen, jeg elsker at komme ud og høre en masse godt musik og danse hele natten.....

En ting der dog er helt sikkert er, at jeg aldrig er rigtig stiv mere.... Jeg gider simpelthen ikke de tømmermænd, så jeg drikker til jeg har det sjovt:-) Og så vand for resten og har faktisk ikke haft slemme tømmermænd siden 2005:-)

Nu går jeg jo også i Jomfru Ane gade når jeg er i byen, og jeg elsker bare at komme derinde, men det er andre steder vi går nu end det var før:-) Men vi er jo heller ikke bare blevet forældre, vi er jo også blevet ældre:-)

Er jo ikke så tit vi er i byen mere, men når vi så er, så giver vi den gas:-)
Skal til reparty d. 29. aug på Cube med 70'er, 80'er aften og MJ tribute, vi er omkring 12-15 som skal afsted så det blir sjovt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.