Jer piger som er gode til at finde ting på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
FruOlsen skriver:

Prinsesse-sofa fra engelsk amazon og den samme sofa, dyrere, men fra Danmark: sofa

Prinsesse-sofa1 og prinsesse-sofa2 fra tysk amazon

Prinsesse-sofa (dog ikke disney)

Hello-Kitty-stol

Pink-sofa

Jeg ved ikke om det kan bruges, men håber du finder hvad du søger

Du er en skat !!!

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

FruOlsen skriver:

Prinsesse-sofa fra engelsk amazon og den samme sofa, dyrere, men fra Danmark: sofa

Hello-Kitty-stol

Pink-sofa

Du er en skat !!!

Tak skal du have

Anmeld

19. november 2013

Muffinmus

FruOlsen skriver:

Hello-Kitty-stol

Pink-sofa

Men er der ikke noget med at man KUn kan købe fra amazon. Dk når man bor i dk?? Synes jeg har prøve t at ville købe hvor den skrev jeg skulle over på den danske side for at handle...

Anmeld

19. november 2013

MariaE skriver:

Min datter ville elske den sofa....helt vildt, men har søgt lidt og kan desværre kun finde den oppusteligt slags, ikke helt det samme jo

Jeg vil heller ikk have den oppustelige

Armen jeg er helt forelsket i den stol ;D

Anmeld

19. november 2013

MariaE skriver:

Min datter ville elske den sofa....helt vildt, men har søgt lidt og kan desværre kun finde den oppusteligt slags, ikke helt det samme jo

Jeg vil heller ikk have den oppustelige

Armen jeg er helt forelsket i den stol ;D

Anmeld

19. november 2013

Tak piger ! Er virkelig glad for i kunne hjælpe

Jeg har simpelthen ledt hele nettet igennem aller helst ville jeg jo gerne have haft den jeg lagde billede ud af .. Men det ikk muligt .

Nu vil jeg kigge på alle jeres link og se om jeg finder noget der passer til min datter

Anmeld

19. november 2013

LilleSmølf

MariaE skriver:

Men er der ikke noget med at man KUn kan købe fra amazon. Dk når man bor i dk?? Synes jeg har prøve t at ville købe hvor den skrev jeg skulle over på den danske side for at handle...

Der findes, så vidt jeg ved, ikke nogen Amazon.dk.

Hvis du mener Amazon.co.uk kan jeg love dig for, at man godt kan købe ting derfra selvom man bor i Danmark Køber derinde fra gerne min. en gang om måneden, hvis ikke mere. De er super

Anmeld

19. november 2013

LilleSmølf skriver:

Der findes, så vidt jeg ved, ikke nogen Amazon.dk.

Hvis du mener Amazon.co.uk kan jeg love dig for, at man godt kan købe ting derfra selvom man bor i Danmark Køber derinde fra gerne min. en gang om måneden, hvis ikke mere. De er super

Nu har jeg fundet det her http://m.ebay.com/itm/171065673865?nav=SEARCH& sbk=1

Præcis hva jeg søgte .. Hva med fragt og sådan ?

Anmeld

19. november 2013

LilleSmølf

Moooooooartilto:) skriver:

Nu har jeg fundet det her http://m.ebay.com/itm/171065673865?nav=SEARCH& sbk=1

Præcis hva jeg søgte .. Hva med fragt og sådan ?

eBay er nøjagtigt som alle andre sider, bare med sælgere fra alle mulige lande.

Dvs. at hvis du gennem eBay bestiller noget fra England, skal du ikke betale told, ligesom man ikke betaler told hvis man bestiller fra fx. Amazon.co.uk.

Hvis du gennem eBay bestiller noget fra USA, skal du betale told, ligesom hvis du bestilte fra fx. Amazon.com.

Altså, man kan sagtens bestille to ting fra eBay hvor den ene er pålagt importgebyr og den anden ikke er, fordi det er fra forskellige lande.

Men lige på den sofa står der "No international shipping" så du ville slet ikke kunne bestille den.

Denne her side giver et godt fingerpeg på hvor meget man evt. skal betale i told og moms hvis man bestiller fra et land, der ligger uden for EU.

Lande inde for EU er ikke pålagt importgebyr. Lande uden for EU har importgebyr på alt over 80 kr.

Desværre.

Anmeld

19. november 2013

LilleSmølf skriver:

eBay er nøjagtigt som alle andre sider, bare med sælgere fra alle mulige lande.

Dvs. at hvis du gennem eBay bestiller noget fra England, skal du ikke betale told, ligesom man ikke betaler told hvis man bestiller fra fx. Amazon.co.uk.

Hvis du gennem eBay bestiller noget fra USA, skal du betale told, ligesom hvis du bestilte fra fx. Amazon.com.

Altså, man kan sagtens bestille to ting fra eBay hvor den ene er pålagt importgebyr og den anden ikke er, fordi det er fra forskellige lande.

Men lige på den sofa står der "No international shipping" så du ville slet ikke kunne bestille den.

Denne her side giver et godt fingerpeg på hvor meget man evt. skal betale i told og moms hvis man bestiller fra et land, der ligger uden for EU.

Lande inde for EU er ikke pålagt importgebyr. Lande uden for EU har importgebyr på alt over 80 kr.

Desværre.

Øv

Jeg siger mange tak fordi du ville bruge din tid på mig hehe .. Jeg forstår stadigvæk ikk alt det med fragt og moms .. Men tror det bedst jeg holder mig til danske siger .. Synes det der ebay er lidt forvirrende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.